Svar på några kommentarer

Hur gör du för att få så många läsare?
Haha, många & många... skulle vilja ha mer. Men allt man ska göra är att vara sig själv!
För att det ska bli enklare så kan man ju sätta upp mål för sig själv. Typ tills den dagen ska jag ha 40 läsare, tills den dagen ska jag ha 60 läsare, tills den dagen ska jag ha 110 läsare.. osv. Hajar ni?
-
Kan du göra en cover på en Justin Bieber låt?! Du har inte gjort det än! (tror jag)
Nej det stämmer, det har jag inte gjort. Men jag tycker att han gör sina låtar så otroligt bra, så när lilla jag sjunger dom låter det bara konstigt. Haha.. men vi får se :)
-
Måste bara säga att du har väääärldens finaste glugg! Så vackert!!! kram
Hehe tack så jätte mycket! Vad glad jag blir. Själv skulle jag gärna slippa den, men jaja, jag orkar inte byr mig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0