Tråkig blogg

Funderar på att ta en lång paus från bloggen! Men ska tänka lite mer på det. Jag känner mig opeppad och inte ett dugg taggad! Dels för att jag typ inte har några kläder alls och sen för att jag aldrig har ork till att blogga längre.
Fanny har varit här iaf! Hon skulle på träning som började 9.30. Vi somnade vid 4.30 inatt så rätt döda var vi ju när vi steg upp i morse..
När Fanny dragit så la jag mig i sängen på och mobilen i högsta hugg. Nu ska jag iaf försöka sova några timmar innan det bär av till Fjärdhundra. Min vän Matilda bor där, så det ska bli kul att träffa henne. Har inte träffat henne på 3 år typ.
Är där under helgen, så ni kanske inte bör förvänta er den bästa och mest roliga uppdateringen! Men jag kan ju blogga från mobilen ibland också. Puss


Kommentarer
Postat av: H

HA INTE BLOGGPAUS DIN BLOGG ÄR GRYM!!

2012-01-06 @ 12:27:18
Postat av: Matilda

Snälla ha inte en bloggpause! Jag läser din blogg dagligen och tycker att den är sjukt bra! Så snälla sluta inte!

2012-01-06 @ 14:27:09
URL: http://mattennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0