Svar på frågestunden

Vad tycker du är den viktigaste egenskapen hos en person?
Snäll & omtänksam.
Hur många killar har du haft?
Alltså jag har aldrig riktigt haft ett seriöst förhållande, men om man ska räkna
med dom här förhållandena som inte är seriösa så vet jag inte, haha säkert upp mot 10? lol.
Ditt läsar rekord?
400 unika. Hehe, inte mycket, jag vet. Men jajaaaaaa!
Det bästa som hänt i ditt liv?
Mycket bra har hänt i mitt liv. När jag fick min lillebror, när vi köpte min hund,
när jag lärde känna Hanna O & S & Fanny & Felicia, när jag började ta hand om Zera & när jag fick börja
ta hand om Sarino. Finns mer..
Vem är det som alltid får dig att le?
Justin Bieber & mina vänner. Tycker det är helt sjukt att dom alltid orkar stå ut med mig. Hur dåligt
jag än uppför mig så står dom alltid kvar där. Jag har verkligen världens finaste vänner!
Bästa som har hänt dig?
Läs ovanstående.
Värsta som har hänt dig?
1 grej som jag nog aldrig kommer ta upp på bloggen.
Men lite andra grejer är väl när Zera såldes, Sarino hyrdes ut, jag fick mina störda tankar osv.
Har du druckit alkohol?
Ja.
Har du testat att röka?
Nej faktiskt inte. Men jag är säker på att jag kommer göra det.
Men jag har bestämt mig för att jag kommer göra det när jag själv vill och är nyfiken,
aldrig pga grupptryck.
Hur många har du strulat med?
1
Hur mycket får du i månadspeng?
Varierar. Om jag behöver kläder så får jag kläder liksom, men sen så får jag in på
mitt kort 300 i månaden.
Ett minne du vill uppleva igen?
Spanien med Fanny, landet med Hanna, tiden då jag hade Zera & Sarino osv.
Snyggaste killen du känner?
Jag vet inte, känner rätt många snygga. Men Jorge typ.
Snyggaste tjejen du känner?
Finns så extremt många snygga tjejer! Jag vet helt ärligt talat inte vem som är snyggAST.
Favorithästras?
Tycker araber är jävligt vackra. Sen är andalusier fina!
Favorit häst/ponny på Gurra?
Fjuppe kommer alltid vara speciell för mig & kommer alltid vara den jag nog gillar
mest på Gurra, då jag har såna minnen med han. Sen gillar jag t.ex Maja, Trocke, Trille (fast han har
sina stunder då jag vill mörda han, haha) osv.
Bästa och sämsta med din iPhone?
Bästa är att man kan ha massa coola appar, haha. Nej men att man kan ha typ allt på den.
Sämsta är väl att batterit tar slut så jävla snabbt.
Vad är du mest nöjd med med dig själv?
Det jag är mest nöjd med är att jag har empati för andra & behandlar andra
som dom behandlar mig. Om folk är snälla mot mig är jag snäll tillbaka, om dom är bitchiga är jag
bitchig. Bra egenskaper tycker jag! Att våga säga ifrån liksom.
Vad är du minst nöjd med med dig själv?
Haha, finns så extremt mycket. T.ex att jag kan vara så jävla lat. Typ om mina
vänner ska träffas så pallar jag inte för att det är kallt ute, haha.
Och så är jag onöjd med att jag kan bli så jävla sur lätt ibland, haha det har min klass vant sig vid..
Tur att dom gillar mig iaf, lol.
Favoritlåt genom tiderna?
Jag vet inte.
Vad är det bästa och sämsta med mig?
Det bästa med dig Petra är att du är så extremt omtänksam och snäll.
As rolig att vara med & man kan bara ta det lugnt när man är med dig. Vara sig själv,
bara hålla på med mobilen osv. Du behöver liksom inte aaaalltid göra något.
Helt ärligt så vet jag inte det sämsta. Stark vilja? Haha, fast vilken tjej har inte stark vilja?
Vad mår du illa av?
Alltså illa så att man är spyilla så är det väl typ kackerlackor, skalbaggar,
lukten av ruttet & sopor.
Illa att jag mår dåligt psykiskt är att se andra bli mobbade eller kränkta & verkligen se hur dåligt
personen mår. Fyfan! Det är det värsta som finns. Jag själv blir häldre mobbad än att se någon annan
bli mobbad.
Vad mår du bra av?
Musik, familj, vänner, stallet, Justin Bieber.
Vilka länder har du varit i?
Sverige, Spanien, USA, Finland, Frankrike. Tror det är dom! Kanske nått mer..
Drömresa?
Åka till USA och åka till alla dom här kända platserna. Typ där kända filmer har spelats in, där kändisar bor,
träffa Justin, och ja.. åka till USA och uppleva allt helt enkelt. Bästa landet! ♥
Mål med 2012?
Bli en bättre människa mot andra & även mot mig själv.
Sen också kunna fokusera bättre på skolan, ta mer ansvar.
Träffa Justin Bieber. Få drömkropp. OSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi.
5 närmaste vännerna?
Hanna Olsson - För att hon har sån rolig humor. Hon finns där för mig i alla lägen och är verkligen
värd guld!
Fanny Robertsson - För att hon har sån rolig humor, precis som Hanna. Hon finns också alltid där för mig.
Hon är den som tänker åt mig liksom, haha. Jag är rätt blond kan jag själv erkänna & hon och jag brukar
skämta om att hon tänker & jag ser. För hon har väldigt dålig syn & jag kan inte tänka. Därför ser jag åt
henne och hon tänker åt mig, lol. Skulle aldrig klara något utan henne!
Felicia Häggstrand - Ja men dig väljer jag ju för för att du är så underbar på alla sätt. Du har alltid
ett smile på läpparna fast en du börjar gråta så ler du. Ååååh vad du är bäst! Du gör mig alltid så glad, kortis.
Hanna Schröder - Hon förstår mig i alla lägen! Kan snacka om allt med henne och hon fattar läget liksom.
Fast en hon inte håller med mig så förstår hon ändå. Hon är väldigt rättvis och jag älskar henne extremt mycket.
Linnea Adner - Vi träffas tyvärr inte jätte mycket utanför skolan, men vi försöker så gått det går. Vi går ju
i samma skola så vi ses ju ändå nästan varje dag. Man kan verkligen lita på henne och hon är väldigt snäll & omtänksamt. Trevlig mot allt och alla typ. Riktigt mega fin är hon!
Nån/något du inte kan leva utan?
Familj, vänner, Justin Bieber, hästarna, musiken.
Varför tycker du om ridningen?
Rätt tufft att man kan få sån kontroll på ett så stort djur. Sen är det väldigt vackert och man blir
lugn av att bara kolla på dom. Alltid när jag kommer till stallet så glömmer jag allt annat, och jag säger
bara det, fyfan vad skönt det är! Häst är bäst.
Hur går det med boyyzen?
Mannen, det går bra nu. Nejmen jag har typ ingen just nu! Skönt faktiskt.
F håller väl på som vanligt, men han är det ett X på tyvärr.. Även fast jag gillar han så funkar det inte.
Favorit ämne i skolan?
Musiiiiic.
Favorit outfit?
Den här frågan skippar vi, för jag orkar inte ta kort på det (ifall du menar
av det jag har hemma) & jag orkar inte fixa colage eller nått. Så skipp på den frågan!
Men jeans är ett måsta. Älskar jeans! loooove. Den snyggaste som finns är ett par tajta jeans
som sitter perfekt! Synd att mina har gått sönder, så nu har jag bara dom fula kvar... -.-
Vilka av dina covers tycker du är bäst?
How to love.
Bästa svenska artisten?
Haha, finns det änns någon bra svensk artist? Alla suger typ.
Har du någon piercing?
Tre hål i örat. Vill sååå gärna ha hål i naveln!
När började du få upp intresset av att sjunga?
Jag vet inte. Har alltid sjungit väldigt mycket, ända sen liten liksom.
Hur länge har du ridit?
8 år.
Vad är det roligaste du planerat in för sommaren?
OM Justin kommer till Sverige i sommar som alla säger att han gör, men man vet ju aldrig, han har ju inte
sagt nått själv, kan vara rykten. Men om han kommer så är det ju det!
Annars är det Spanien med Fanny.
Vilket stall rider du på? Är du bra?
Jag rider på Gustavsbergs stall. Jag är skiiiitbra!!!!
Jag vill börja rida men mina föräldrar säger att det är för dyrt och att man behöver mycket
utrustning, men jag vill verkligen!
Alltså det har alltid varit mina föräldrar som VILL att jag ska rida. Det är alltid dom som har tjatat på mig
och pushat mig. Så det här med pengar till utrustning har aldrig varit något probelm liksom, haha.
Men jag lovar dig, det är verkligen värt att lägga ut varenda öre på ridningen.
Favorit häst på stallet?
Redan svarat på.
Vill du ha egen häst när du blir stor?
Jag vill ha egen häst nu.
Siggesta vs Velamsund?
SIGGESTA! Verkligen. Jag har alltid haft svårt för Velamsund. Ta inte illa vid till er som rider där..
men jag har aldrig fått någon känsla av att det är speciellt bra där!
Varför gillar du Justin Bieber?
För att han är den mest perfekta människa som finns. Ödmjuk, down to earth, älskar verkligen sina beliebers,
snäll mot alla osv.
Din favorit låt av JB?
Kommer låta wierd, men jag gillar faktiskt alla. Har ingen favorit!
Hur länge har du gillat han?
Ett par år nu.
Kan du göra en JB cover?
We will see!
Kan du länka min blogg?
http://www.biebersbaby.blogg.se/
Din favorit färg?
Lila, rosa, svart, vitt bege.
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag?
Selena Gomez.
Vilket land vill du bo i? (Förutom Sverige)
USA.
Vad är din största önskan?
Att alla mina nära mår bra & att träffa Justin Bieber.
Vad heter du på twitter?
veronicaburman
Vem är din senaste kille?
hihi, pontus i 5an ♥♥♥♥♥♥♥♥ älskar dig bbyyyyyy! hahah
Oskuld?
yes
Senaste strul? Vem och när?
Private stuff.
Om du fick välja 2, vilka är då dina bästavänner?
Kan inte välja!
Hur länge har du ridit?
Redan svarat på.
En sak du inte kan klara dig utan?
Redan svarat på.
Ponny/Häst
Dressyr/Hoppning
Egen dum häst/Snäll ridskolehäst som du rider ofta - Ingen häst är dum. Så jag vet inte, båda!
Drömjobb?
Artist.
Vart har du köpt tröjan du har på bilden?
JC.
Lyssnar du fortfarande på André?
Händer väl. Han håller på med en ny skiva, och jag kan lova er att den blir bra! :) Håll utkik.
Hur lång är du?
165-166 cm.
Favoritläsk?
Fanta exotic.
Vad är det värsta med mig & bästa?
Det värsta med dig Fanny är att du har humörsvägningar. Sen kan du ibland vara jäääävligt ordentlig
och ska planera aaaallt! haha. Men det har ju både fördelar och nackdelar.
Det bästa med dig är att du är väldigt omtänksam, bra på att tänka, behandlar andra som du själv
vill bli behandlad osv. Världens gosigasteee! ♥
När började du använda riktig bh?
Var väl nån gång i 5an.
När fick du mens?
Kommer inte ihåg, men det var väl för 1,5 år sen.
Din första pojkvän?
Niklas Rämgård på dagis. Gillade han jätte mycket, hihi! Och han är fortfarande en vän till mig.
Rökt?
Nope.
Pussat en kille?
Lol, ja.
Någon på g?
Nej.
Går det bra i skolan?
Ska jag vara ärlig, så sådär. Går inte skitdåligt, men jag är inte duktig. Pratar för mycket, för uppkäftig mot
lärare, lämnar inte in läxor i tid, kommer försent hela tiden, gör lite andra grejer man inte får osv. Så njaaaa..
Och jag har seriöst typ glömt hur man pluggar! Vet inte hur jag ska göra, hjälp någon?
Bästa ämnet?
Musik. Då behöver man inte tänka & jag älskar musik.
Favorit färg?
Redan svarat på.
Berätta nånting som du gjorde som dina föräldrar blev jätte arga för?
Haha, helt ärligt så blir mina föräldrar jätte arga på mig varje dag typ. Men jag har vant mig!
Jag skriker bara tillbaka eller så ignorerar jag dom bara medans dom står där och skriker, haha.
FAST, det är inget jag tycker att ni borde testa! Det blir inte bättre, bara sämre. Det vet jag..
Jag ska träffa en ny kompis som jag bara har chattat lite med på facebook och så. Och vi ska typ
hitta på någon någon gång. Är så sjukt nervös! Hon är 1 år äldre än mig och typ ganska populär eller så..
Vet inte hur jag ska beté mig eller vad hon gillar att göra och vara och så. Jag vill verkligen bli hennes vän
till och med bästavän! Vad ska jag göra? Snälla svara mig♥
Tjaaa fan! Låter kul. Men det bästa är att alltid vara sig själv! Vet att typ aaaalla tjatar om det, men det är
verkligen det bästa. Om du ska träffa en ny vän så ska du alltid vara dig själv. För ifall du inte är dig själv
så kanske hon börjar gilla dig för den du inte är & då blir det ju jätte jobbigt sen när ni lärt känna varandra,
förstår du? Så var bara dig själv & fråga vad hon gillar att göra.
Vill du ha tatuering, piercing, eller operera brösten större?
Nej, ja, nej.
Kan inte du sjunga på ett videoinlägg? Skulle bli grymt glad då!!!
Jo visst kan jag det.
Vilken av dina covers är du mest nöjd med?
How to love.
Hur får du mer läsare?
Kommenterar andras bloggar, länkar på facebook, frågar om länkbyte, skriver roliga inlägg osv.
Just nu ligger bloggen inte på topp, haha.
Hur lång tid tog det för dig att "komma igång" men bloggen?
Tog uppåt 2 år, haha. Tog en jääävla tid för mig! Så ge aldrig upp. Tro aldrig
att det bara är att starta en blogg och sen vipps så har du 500 läsare. Det tar tid!
Vad för shampoo och balsam använder du?
Jag vet inte :o Olika!
Vilken är din favorit parfym?
Someday & Forever.
Svaren på frågestunden. Blev väldigt dryga svar kanske, men blir enklast så! Hoppas ni är nöjda med svaren och om ni undrar någon mer så är det bara att fråga. Vill också tacka för allt fint ni skriver till mig! Ni är underbara.

Kommentarer
Postat av: Linneaa

F= Felix?? :)

2012-01-26 @ 14:37:36
Postat av: Anonym

DU är underbar... :)

2012-01-27 @ 07:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0