Veronica svarar

Hej asså jag blev just ihop med en kille men jag vet inte hur jag ska våga prata med honom nu när skolan börjar efter helgen, och jag vet inte om jag vågar berätta för mina föräldrar och du fattar inte hur på mig dom kommer vara om jag berättar och det är mit första förhållande.... vad ska jag göra ? snälla svara mig!

Tja kompis! För det första så undrar jag hur du kan bli tillsammans med han när du inte ens vågar prata med han? Haha. Det såklart du måste kunna snacka med din pojkvän! Det är ju inte pinsamt. Bara att snacka på!
Sen det här med att berätta för sina föräldrar, det är bara att berätta. Dom har också varit i din ålder!
Dom borde förstå liksom. Sen om dom är på så är det bara att säga till dom att du tycker det är jobbigt!
Säg att du inte vill prata om han med dom, ifall du inte vill det osv. Berätta för dom hur DU känner.
Hoppas det går bra, puss! 

Vart är Hanno O , har hon flyttat utomlands eller ?
Nej, hon är i Thailand i några månader. 

F= Felix?? :)
Nej. :) 

DU är underbar... :)
Kan inte säga annat än desamma! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0