Visste du att..?

♥ Jag blir äcklad när folk inte stänger locket på toletten efter dom har varit på toa. Varför vet jag inte!
♥ Innan jag går & lägger mig - även fast jag inte är den som sist lägger mig - så kollar jag alltid om ytterdörren är låst.
♥ Mina händer är alltid kalla, och då menar jag alltid.
♥ Jag var vegetarian när jag var liten, heheh
♥ Den enda som får mig sådär sjukt, lyckligt, otroligt glad är Justin Bieber. Pappa börjar alltid prata om han med mig när han märker att jag är nere, haha!
♥ Stör mig på när folk lägger ut på facebook "Gilla om jag ser det minsta bra ut" eller så skriver dom i chatten "Gilla min profilbild, så gillar jag din"! Tänk att allt handlar om bekreftelse på att man ser bra ut & likes.. patetiskt.
♥ Jag vänder jätte lätt på dygnet.
♥ Alltid när jag är sur så går jag in på mitt rum, sätter på skit hög musik & går in på facebook.
♥ Jag har jätte svårt för att plocka ner i diskmaskinen. Tycker det är skit vidrigt!
♥ Hatar när plingorna på bussen inte funkar. Dom får fan ta & se till satt alla funkar innan dom kör ut med bussen! Så enormt pinsamt när man är tvungen att sträcka sig över någon annen eller till och med gå fram till busschaffören och säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0