Försöker igen

 
Okej, vi försöker igen. Nya tag! Ska försöka komma igång med bloggen nu.  
Jag heter då Veronica Burman vilket ni säkert redan listat ut. Jag är född 20 Juli 1998 så alltså har jag alldeles nyligen fyllt 14 år. 
Just nu för tillfället är jag brunett men vill få tillbaka mitt blonda hår igen. Jag är ungefär 169 cm lång och skulle gärna vilja krympa några centimeter. Jag är en sån där som vill vara kortis hela livet. Dels för att jag tycker det är extremt snyggt att vara kort och sen för att jag vill kunna rida ponny hela livet. 
Jag har ridit ända sen jag var 6 år. Har nu slutat på ridskolan då jag tycker att jag inte utvecklas något mer efter 8 år där. Försöker iställer övertala pappa om att köpa ponny. Det går ju sådär.. 
Jag sjunger en del också. Var för några dagar sedan i en studio och spelade in två låtar vilket var sjukt kul. 
Det jag gillar är djur, att vara i stallet, mina vänner, min familj, musik, min älskade iPhone, Justin Bieber, åka moppe, åka bil, instagram, fina låtar, majs, grillat, vara på landet, spanien, gamla bilder som man kan kolla tillbaka på, ligga på stranden, sol, värme, sova länge på morgonen, bra filmer, ute med vänner och en massa annat. 
Det jag önskar mig mest av allt är att få träffa min största förebild & han som betyder hela världen för mig. Han jag gör allt för och han jag kan sitta och titta på i flera timmar utan att tröttna. Justin Bieber. Har varit helt galen i han i flera år nu och jag kommer nog aldrig tröttna. Om man ska förklara mitt rum med ett ord så är det Bieber. Hela mitt rum är fullt med affisher på han. Mitt hjärta. 
Andra grejer jag önskar mig är att komma någonstans inom musiken, det är verkligen ett stort mål och jag hoppas att jag lyckas. Jag vill också flytta till Fjärdhundra och skaffa häst. Sen vill jag träffa Beyonce. Tycker hon är en extremt cool brud och ser upp till henne. 
Nu vet ni en del om mig. Har ni frågor så kommenterar ni bara så svarar jag . :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vet vem du är, vet inte om du vet vem jag är. Iallafall, grymt inlägg, jag ser upp till dig & jag tycker du verkar grymt säker i dig själv som jag önskade att jag också kunde vara.. Har gått igenom ett hemskt år.. Jag älskar musik, sjunger också. Min dröm och mitt mål är precis som ditt att komma någonstans i musiken. Så hur kom du i kontakt med personer i en studio och hur fick du möjligheten? Och så en till fråga, låtarna du spelade in, har du skrivit dom själv eller var det kända låtar?

Kram på dig! Fin fin blogg, du är jättefin!!

Svar: Hejsan! Vad glad jag blir när du säger att du ser upp till mig. Jag fick det faktiskt i födelsedagspresent. Studion heter Play Yard Studios så sök på det så får du upp en massa info. Jag fick mejla han två låtar jag ville spela in & jag valde Justin Biebers låter Be alright & Turn to you. Sen så spelade vi in dom och så fick man dom sen på en CD. Han vill att jag ska komma dit igen och spela in så jag ska dit igen snart vilket är skitkul. Så hör av dig till dom! Kul att du gillar musik. Och tack så jätte mycket! Kram
veronicaburman.blogg.se

2012-07-30 @ 01:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0