Matilda The King Is Here !

Hej alla Veronicas läsare. Matilda Venäläinen här. Vilket ni kanske läste i rubriken..
 
Eftersom att Veronia inte uppdaterar så bra så fixar jag det.Kan ju börja med att berätta lite vad vi har gjort idag. Jag vaknade tio och hon tolv. Hon sover som en jävla jude.När hon väl kom upp så solade vi ett litet tag tills det blev sjukt kallt. Veronica hänger i stallet typ 24/7 så det har hon gjort idag , SÅKLART. Vi har också kollat på tv och bara chillat. För några timmar sedan skulle vi ut och åka lite med våran fyrhjuling och moppe. Det gick ju bra till en början.. Tills min fyrhjuling dog och jag behövde putta och Veronica hämta hjälp. Vi har nyss suttit och kollat på film. The change up hette den , en helt sjuk film. En som jag kan rekomendera. Just nu sitter ju jag här och bloggar  medans Veronica ligger och latar i soffan. Antar att vi ska sova snart.
Godnatt sötiiiiisar !
Såhär känner jag och Veronica om varandra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0