Sittin in the car

Sitter i bilen påväg hem. usch. Vill tillbaka på en gång. Haha om jag ska vara ärlig så gråter jag hehehe.. Saknar redan alla så otroligt mycket. Matilda, Sofia, Amanda, Mimmi, Jouni, Ladie hästarna, katterna, marsvinen haha ja allt. Bästa två veckorna på hela sommarlovet! Vi ses snart igen <3 När jag kommer hem ska jag träffa Fanny på en gång och sen ska vi träffa flera andra. Kanske kan sluta gråta då och tänka på annat.... :/ haha låter som nån har dött eller nått, men jag har mått så sjukt bra under dom här veckorna. Vill tillbaka.


Kommentarer
Postat av: sofia

Finis då <3 saknar dig jättemycket. tomt här utan dig!

2012-07-19 @ 23:10:43
URL: http://sofiapetterssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0