Söndag, 8 Juli

 
Jaa ni, hej igen. Tänkte försöka blogga lite. Sitter i köket hos Venäläinen och har precis varit ute och kört moppe med Matilda. Vi vaknade typ vid 1 idag och så har vi mest varit i stallet hela dagen. Jag har ridit fina stjärnan och fick testa hoppa upp på Maniana också, men fyfan vad envis hon var haha. Red iaf ut först på Stjarni med en annan liten tjej och hennes ponny Maniana. Sen red jag ett tag på volten för att bara trava av han lite. 
Jag trvis så sjukt bra här och kommer komma hem senare än vad jag skulle. Är kvar här den här veckan och åker inte hem förens typ torsdagen efter det. Ni fattar inte hur bra jag mår. Skulle kunna stanna här mycket längre, men jag fyller ju år den 20 så då måste jag vara hemma. Fyfan vad jag skriver en massa skit! Nu ska jag hjälpa Matilda med kladdkakan. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Såå fin häst!

Svar: Ja han är en stjärna!
veronicaburman.blogg.se

2012-07-09 @ 19:26:33
URL: http://www.alwaystry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0