18 Juni

Hejsan gott folk! Ligger i min säng och TJillar galet till Justins extremt bra musik, vilket jag gjort de senaste dagarna nu. Fanny och jag vaknade vid 13.30 nånting idag iaf. Vi gick upp och åt & sen gick vi ut ett tag! Gick till en lekpark som ligger precis här nedanför. Där lekte vi av oss lite. Bruden drog för ett tag sen, för hon skulle på sin träning.
Jag ska faktiskt ta och spela in en cover, vilket jag inte gjort på en evighet typ. Men jaaa, vi får se om den kommer upp eller inte! Ha en asbra kväll, så hörs vi senare. puss

Kommentarer
Postat av: Åsa A

Vad kul att läsa att du inte låter som en fjortis längre, låter som att du har mognat :-)

Svar: Haha, tack så mycket! Känns skönt att höra :) Kram
veronicaburman.blogg.se

2012-06-19 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0