Efter regn kommer solsken


Hej mina favoriter! Var ett tag sen jag bloggade nu. Jag ligger hemma med feber & jävligt ont i halsen + mensverk. Dessutom så bråkar jag med en utav min närmsta vän, så livet kunde varit bättre faktiskt.
Har iaf varit hemma från skolan idag + igår. Imorgon är alla lediga från skolan och jag kommer antagligen bara vara hemma också, eftersom jag fortfarande är sjuk. Får se om jag kan gå till skolan på torsdag eller om jag blir hemma då också.
-
Min helg har faktiskt varit bra. Fredagen tänker jag inte ta upp. Sov iaf hos Moa. Lördag var jag med min babe Moa! Hon och jag åkte till hennes mormor och hämtade pengar & sedan drog jag och hon och köpte hennes fiddy. Så jävla kul! Ååå älskar att åka den. Sov sen hemma hos Moa igen & på söndagen åkte jag iväg och red en häst & sen på kvällen blev jag sjuk och kollade på bb finalen.
Så hela helgen har jag sovit hos Moa kan man säga. My love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0