/Emelie Flood

Hej veroonicas blogg, eller vad jag ska säga. Riktigt länge sen jag gjorde det här, & faan vad blogg.se är annorlunda. men aja!
Vad ska man skriva här liksom? vad jag har gjort idag, haha jaa ni... Vaknade hemma hos min pappa, eftersom jag har lite smått utegångsförbud. Sen drog jag till moa & var med henne & greta, riktigt roligt var de.. haha! Sen liftade vi med en mexicanare till ålstäket, det ni! Sen drog jag åt mitt hål & fick spontan skjuss hem. najjaaan!
Imorn blir det väl mysig dag hoppas vi på. Träffa min veroniiica älskling!
Fan va ointressant... haha! hejdåå
 

Hälsning till veronica här kör vi på också. Stort tack för alla gånger du fått upp mej på bannan igen. Vet inte hur jag hade klarat mej alltså. Kan inte skriva ett jävla inlägg för att visa hur bra du är. Jag älskar dig, det känns så ytligt att säga det på det här viset. Men det vet du redan. All kärlek till dig. En vän som dig bör verkligen alla ha.
Tack för att du finns, bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0