Hejsan.

 
 
Hej, hallå, tja, tjenare, hejsan, tjofräs, hej igen. Hur mår ni? Jag mår alldeles utmärkt. Så jävla härligt med sommarlov! Vädret kunde varit lite bättre men jaja, jag ska inte klaga. Ska ju till Spanien dom två sista veckorna i Augusti så där får jag sol iaf! 
 
Sitter iaf i mitt rum och diggar till musik. Fanny kommer snart och sen ska vi ut och möta Angela. Vi ska se till öob och köpa grill och en massa skit och så ska vi grilla med massa andra trevligt folk! Mysigt, visst? Vi gjorde samma sak igår fast då var vi bara några tjejer som mös lite. Sen sov jag & Fanny hos Moa. Nej men nu får Fanny fan ta och komma! Vi ska vara 10 över i centrum. Nu fick jag ont i huvudet, hejdå & puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0