Midsommar 2012

Midsommar började med att familjen åkte till mormor. Har inte träffat henne sen i julas och man märker verkligen att hon börjar bli sämre, vilket är väldigt synd. Efter att ha varit där några timmar så åkte vi till morfar på landet. Eller nja, landet och landet... vårat landställe ligger i Täby haha. Men självaste tomten och huset är så landet man bara kan komma. Annars är det inte så mycket "land" haha. I vilket fall som helst så åkte vi dit! Där var morfar, moster hennes man Jens, kusinerna Thor & Theo + Annso, Matte, Tilda & Anton. Det är en familj som bor granne med oss ute på landet. 
Efter ett tag följde jag & Thor med hem till Anton och kollade när han spelade, skitkul haha. Dom spelade nått äckligt jävla spel, fast dom var mer rädda än mig. Mesar. Jag låg mest och gosade med gosihunden. 
Vid elva så gick jag, Anton och hans kompis Jonas ner till Rösjön där det var massa folk. Pallar inte ta upp allt vi gjorde men det var mysigt iaf. Lärde iaf känna jordens gosigaste kille Jonas. Så jag & han gick väl mest runt och snackade hela kvällen. Sen när alla hade dragit hem så la vi oss (jag och jonas) på våran studsmatta och låg där och snackade i flera timmar. Det var riktigt mysigt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0