Vad jag har gjort den senaste veckan...











Bilder från de senaste veckorna
Det var ett tag sen jag bloggade, men jag har haft fullt upp kan man säga! Har ju också fått sommarlov och har ju annat att göra då än att sitta här, men ska försöka ta tag i bloggen mer. Har iaf utegångsförbud i en vecka nu, vilket är jävligt segt. Jag måste vara hemma åtta varje dag i en vecka för att jag inte skött mig.
NU SKA NI FÅ LÄSA UNIVERSUMS LÄNGSTA INLÄGG! INGEN KOMMER PALLA HEHEH




Torsdags - I Torsdags, den 14 Juni, fick jag äntligen sommarlov. Min klänning som jag skulle ha kom aldrig, så jag fick låna en av Fanny.  Så skönt som jag trodde att det skulle kännas att få sommarlov, så kändes det inte. 9orna gick ju ut, vilket innebar att flera av mina vänner gick ut. Det blev många tårar kan jag säga och löste också en del med Oscar så nu är allt bra mellan oss igen. Efter skolavslutningen, som var väldigt sorlig, så åkte jag och Fanny och köpte jordgubbar, grädde, chips, popcorn, godis & läsk. Säg inte att vi är tjocka, hehe.. Vi gick iaf och satte oss på en brygga och hade det supermysigt. Snackade, sov och frös. Vi satt säkert där med filtar och allt i fyra timmar. Lite senare kom Hanna och joinade oss.
Vi gick sen hem och fixade oss lite, sen åkte vi till Grisslinge och träffade massa folk. Vi var säkert 20 pers. Kvällen blev rätt kaos, vad som hände vill jag inte gå in på, men så orolig som jag var den kvällen har jag ALDRIG varit förut. Kvällen slutade med att jag och Fanny träffade Oscar i centrum och vi satte oss och snackade. Vi kom hem runt 2 tror jag. Då somnade vi ett tag efter.
Fredags - Vaknade hos Fanny. Höll på att dö av värmeslag! Var sjukt varmt. Vi åkte iaf och åt lunch i hamnen! Sen mötte vi Moa & Greta och följde med dom till Gretas båt och satt där. Joel kom dit också. Sen fixade vi lite saker och åkte till donken och satte oss där. Dit kom Angela, Vendela & Emelie. Vi satt där säkert i 4 timmar, och jag var så jävla hypad. Vet inte vad de var med mig. Moa & Greta drog därifrån sen iaf och jag, Angela & Emelie åkte till Nacka och satte oss på donken där. Vi alla käkade och sen drog Angela & Vendela hem. Jag, Fanny & Emelie åkte tillbaka till Värmdö och letade folk men vi hittade inte en ända jävel. Helt öde. Så vi gick till Sjöliden och satte oss där och myste. Sen fick vi sitta och vänta på bussen i en eeevighet. Emelie åkte sen hem & jag & Fanny åkte hem till mig och sov.
Igår, lörsdags - Igår så vaknade vi hemma hos mig, jag & Fanny. Jag fick egentligen inte gå ut eftersom jag inte skött mig, men jag tjatade på dom och tillslut fick jag. Så Fanny åkte hem och fixade lite grejer medans jag åkte och träffade Emelie i centrum. Vi fixade också lite grejer och sen gick vi runt, ensamma och mobbade, hahah. Anna, Denise & Emma kom sen och senare kom också Fanny. Vi alla åkte till donken och satte oss där och sen kom också Quennie och Emma. Alla förutom jag, Emelie & Fanny åkte hem till Emma O, men vi andra åkte tillbaka till centrum och träffade Jesper, Sec & Isac. Vid åtta hämtade Tomas mig & Fanny och så skjutsade vi hem Fanny & sen åkte jag hem. Sen på kvällen gjorde jag inte så mycket!
(bilden är inte från idag)
Idag, söndag - Okej, idag vaknade jag 14.30, hehe. Mamma kom in och väckte mig! Sen har jag bara ätit lite och suttit här. Om ett tag kommer Fanny till mig och så sover hon över här! Blir väl nån jävla filmkväll eller shit. Ååå vill ut!!!! Aja, lite mindre än en vecka kvar sen kör jag!!! Då blir det ut igen, åå längtar.
Den som läser dehär inlägget får en klubba, asså seriöst, fyfan vad långt de blev. Såååårry!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag läste haha :D

Svar: GRATTIS! Haha, nej men hur pallar du.... saknar dig!
veronicaburman.blogg.se

2012-06-17 @ 20:08:28
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Anonym

hit med klubban

Svar: om du säger vem du är, så blir det lättare att ge den :)
veronicaburman.blogg.se

2012-06-18 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0