Viljan att lyckas måste vara högre än rädslan att misslyckas

Sitter i min säng och filosoferar lite. Nej vad stört det där lät.. jag vet inte ens vad filosofera betyder, pinsamt. 
I vilket fall som helst så sitter jag i min säng, i mitt rum, som alla andra dagar. Nej den här dagen har faktiskt varit rätt bra förutom att jag har städat rätt mycket. Men efter allt städaskit så sminkade jag mig för första gången på 1 vecka typ. Kändes skönt att känna igen sig själv igen haha! Sen har jag tittat på en film med familjen, ätit glass & även kört bil!!! Tro det eller ej, men jag fick faktiskt köra en vända i min låtsas pappas bil. Han satt förstås bredvid, men fyfan vad kul det var! Jag ska lätt börja övningsköra när jag blir sexton. 
Juste, IMORGON ÄR DET JU FÖRFAN MIDSOMMAR! tjill 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0