Bad day man

Hej. Är på sjukt dåligt humör! Har varit med pappa och köpt hårfärg. Började bråka med personalen på Kicks, idioter. Aldrig att jag går in där igen! Det slutade med att jag skrek på dom och gick ut därifrån. Sen gick vi till nån frisör ist , där var dom bättre.
Sen nu bråkar jag med pappa. Hahahaha han är så sjukt omogen, töntig & patetisk. Hahah äckelpappa!
Så nu stängde han ner internet på datan bara för att han är sur på mig. Ja, ni hör.. Haha! Man börjar ju garva. Usch, så jävla sur på både Kickis och min familj och en annan.
Vet inte om jag bloggar så mycket mer ikväll! Fanny sover iaf här ikväll. Hon ska färga mitt hår, och sen kanske vi går ut eller nått. Imorgon är det fredag och skooola! Blä. Puss & hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är videon och sången du sjunger till Hanna Olsson om att hon är din bästavän?

2012-03-22 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0