Folk missbrukar ordet hora allt för mycket nuförtiden. Dags att inse att hora är en tjej som säljer sig och inte en tjej som nyss dumpat dig..




Hejsan bloggen! Jag vet att jag inte bloggar så bra, men som ni säkert alla vet så mår jag inte bra psykiskt och behöver tänka på mig, mina vänner & mitt andra hjärta (♥). Så ja, bloggen priotierar jag inte först.
Annars så var det ju första skoldagen idag efter sportlovet! Vi hade studiedag igår, så jag trodde imorse att det var måndag. Vilket ledde till att jag trodde vi började 8.45 så jag kom försent! Bra start.
Sen fortsatte dagen & jag var bokstavligt talat död. Orkade inte lyfta ett finger typ! Fanny var också trött så vi båda gick runt som zombies typ. Så därför, ska jag alldeles strax gå och lägga mig.
-
När jag kom hem så var det ridning vid 17.30. Så det var bara att gå dit & sätta igång! Jag var rätt lagom otaggad på ridningen eftersom att jag var så trött. Men det gick helt okej! Mer om passet i ett annat inlägg.
Imorgon är det sång som gäller & idrott. fml. Hatar att ha idrott med alla 7or, eller bara med klassen. För det första så ska våran klass tävla hela tiden & sen för det andra så hatar jag när andra ser när jag idrottar. Har haft så ända sen jag var liten! Men jag tränar ju utanför skolan, och då är det chill.
Fan vad långt det här blev! pussar & kramar ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

va söt du är pluttinutti

2012-03-07 @ 21:48:40
Postat av: Anonym

Är du nöjd med din design?

2012-03-08 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0