fuck aina.

Tja babes! Hanna har varit här med drog för några timmar sen för just nu har vi gäster hemma. Men jag sitter inne på mitt rum & deppar typ! Mina föräldrar såg att jag inte mådde bra & inte var på humör för att umgås så dom tyckte att jag inte behövde vara social. Sköönt! Mår inte alls bra just nu. Är så rädd för vart allt det här ska sluta! Det börjar bli allvarligt & får höra mer och mer att det kan sluta väldigt illa om jag inte gör någonting just nu... Men det går inte.
Jaja, ska inte skriva av mig allt för mycket till er för det finns ju vissa här som läser som tydligen inte alls tycker att jag har den här sjukdommen osv osv osv. Stackarna som tror dom vet allt! Tycker synd om er. Fråga läkare, kurator, skolsköterska, vänner & familj så ska vi se om ni har ändrat er åsikt sen! Blir så sur på såna som alltid ska tro nått annat. Så jaaaa, puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad har hänt? Har du fått en Sjukdom?

Förlåt att jag frågar det är kanske är privat :s

2012-03-17 @ 09:26:56
URL: http://matildaahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0