Go for it

1. En bild som gör mig glad

Verkligen jätte gammal bild, men den här blir jag glad av. Saknar Siggesta!

2. En person som betyder mycket för dig


3. Tio sanningar om mig
1. Det känns som att jag har tappat kontakt med jätte många av mina rätt nära vänner, men samtidigt fått
väldigt mycket nya vänner. Vet inte om det är possitivt eller negativt. Gillar mina "nya" super mycket, men saknar mina "gamla" väldigt väldigt väldigt mycket. Ni vet vilka ni är ♥ 
2. Jag tror att jag är kär. Jag gillar iaf en person extremt mycket!
3. Jag är väldigt konstig. Eller asså när man lär känna mig så kan jag vara så otroligt oserös, haha.
Jag typ skämtar hela tiden osv osv osv. Hahaha!
4. Många, många, många tycker att jag är blond...
5. Jag rapade för första gången i mitt liv idag, det var väldigt coolt. Haha, har aldrig rapat förut! Skumt.
6. På helger och lov sover jag alltid till minst 12. Oftast 14 nånting! Brukar behöva ställa klockan, vilket är jävligt irriterande, haha.
7. Det värsta jag vet är att se mina vänner må dåligt, eller någon bli mobbad. Hellre att jag mår dåligt & blir mobbad då.
8. Ingen kommer någonsin förstå hur extremt mycket jag älskar Justin.
9. Jag gillar inte killar som föröker börja haffa en på facebook. Så skriver dom typ "tjaa! du är fett snygg ♥"
10. Har några tjejvänner som är roliga att vara med, men annars tycker jag att killar är mycket roligare att vara med. Man har mycket mer att snacka om känns det som!

4. En gammal bild


5. Två websidor som jag ofta är inne på



6. En blogg jag läser varje dag
Läser massa bloggar, men en av dom är Nellie Berntssons!
20120302-112718.jpg
7. Någon jag saknar

image description



8. Två saker jag längtar efter
Sommarlov & att det ska bli varmare typ


9. Fem bilder från ett minne 2011





10. Två saker jag inte skulle klara mig utan
Asså saker, så är det typ mobil & sängen, haha.
Men människor och så, då är det vänner & Justin Bieber ♥
11. En bild som är från när jag är liten



12. 15 saker som ni kanske inte visste om mig
Nästan samma som punkt 3 ju? Aja, säger väl lite, om jag kommer ihåg.
1. Jag har gått på tusentals instrument.Jag & Hanna har t.ex gått på cornett, HAHA. Typ nån trumpet grej. Fast då var vi typ
8 år? hahaha...
2. Jag har aldrig brutit något ben, alltså i kroppen.
3. Jag har alltid, i hela mitt liv, varit väldigt lugn typ. Men ja, jag kan vara väldigt väldigt oseriös som sagt..
4. En person utan humor Xar jag på en gång. Gud vad tråkigt liv han/hon måste ha!
5. Jag kommer ihåg tuuuuusen grejer från när jag var typ 1 år. Någon annan som gör?
6. Jag kan vara väldigt rädd för allt typ. Haha! Jag och Fanny kan skrämma upp varandra jätte mycket.
7. Jag gillar inte pannkakor och godis. Kan äta det ibland, men inte alls ofta. Inte ens gott.
8. Jag var värsta bitchen när jag var liten, hahah!
9. Jag har svårt att ta åt mig av komplimanger. Blir mest att man skriver "tack desamma" eller nått sånt, men jag kan aldrig
riktigt ta åt mig av det. Tror oftast att dom kanske bara vill vara snälla eller driver. Har därimot jätte lätt att ta åt mig av
taskiga. Fast jag försöker bara ignorera dom och tänka vilket deprimerande liv dom måste ha! Men ändå.. det gör fortfarande ont och jag tar åt mig mer.
10. Jag har jätte bra gehör eller vad man säger. Jag hör på en gång när någon sjunger, om det låter bra eller inte. Det har min sångpedagog och min farbror som håller på med musik jätte mycket, sagt också.
11. Jag gillar ridningen jätte jätte mycket, men är inte lika intresserad längre. Tror jag kan bli mer intresserad igen om jag får
börja ta hand om någon ponny igen & ut och tävla. Just nu står jag mest bara still typ.
12. Haha, min förra ridlärare jag hade snackade skit om min ridlärare jag har nu, helt öppet snackade hon inför hela våran grupp.
Hahaaha, psyk.
13. Jag är rätt glömsk. Det har jag fått av pappa!
14. Jag har väldigt lätt för att stå för vad jag tycker. Inte alls rädd för vad andra ska tycka! Visst, sen säger jag inte allt jag tänker.
15. Jag hatar äldre som tittar ner på oss yngre, bara för att vi är yngre. Hör ni hur patetiskt det låter? Jag har både vänner som är yngre, äldre & lika gamla. Och jag tittar aldrig ner på någon yngre om den personen inte beter sig jävligt illa! Det säger bara mer om dig än vad det gör om den här yngre personen.

13. En sak jag önskar att jag fick uppleva igen
Tiden jag hade med Zera. Den kommer antagligen aldrig mer tillbaka, och jag önskar att jag hade tagit vara på den tiden mer.
Fotat mer, filmat osv. Saknar min tjej så mycket! ♥


14. Din profilbild på facebook

15. En bild jag har tagit som betyder något


16. Några bilder som är över ett år gamla




17. En bild på dig själv som du är nöjd med
Oj, fan vad svårt. Får väl bli min profilbild, den har jag ju ändå som profilbild. Så den är väl okej! :)

18. En bild som inte är tagen i staden jag bor





19. En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna


20. Någon/Några som får dig att må bra
image description
image description

21. Tre saker som finns i mitt rum
Säng, TV, Data

22. En sång som får mig att må bra
Ai Se Eu Te Pego - Michél Teló 

23. En sång som får mig att gråta
Gråta & gråta.. men dom här låtarna har jag iaf inte dom finaste minnena ifrån.
All back - Chris Brown
Sober - Loreen
Happy Birthday - Flipsyde
Who am I to say - Hope

24. En bild på mig och en kompis
image description

25. Någonting som jag vill göra just i denna sekunden
Sova.

26. Någonting jag saknar väldigt mycket
Tiden med Zera, Spanien, CH (Fanny fattar), landet med Olsson

27. En bild på mig och ett syskon


28. En bild på min mamma när hon var yngre
Har ingen bild på min mamma när hon var ung, men här är ju en bild från när jag var liten iaf


29. En bild på mig och min närmaste vän


30 - En bild när jag var liten
Har ju redan lagt upp det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0