Hej & hejdå

Har publicerat svaren från frågestunden men dom verkar inte ha kommit upp? Aja, fixar imorgon. Nu ska jag sova iaf! Har varit i skolan & haft No prov vilket gick åt helvete. Sen har jag varit i stallet och ridit pålle. Nån som vill ha ett inlägg om hur det gick? Annars pallar jag inte fixa.
Imorgon ska jag som sagt hem till Filip. Vad vi gör får vi se! Jag ska tvinga han att sätta på hans spel iaf så jag får visa hur grym jag är på att skjuta, haha.

Sen tycker jag också att vissa av er beter er rätt dåligt! Ni undrar en massa saker om mina ätstörningar osv, och jag är snäll & svarats på det mesta. Men sen finns det dom som skriver "du är inte alls smal" eller "du gör till dig på bild" osv. Äckel ungar. Hur fan tror ni det känns för mig som faktiskt har ätstörningar och som tycker att jag är tjock osv och verkligen tar åt mig, sen får höra "du är inte alls så smal" eller "du gör till dig på bild", "sluta ljug om att du har ätstörningar".
Ni som inte visste det så är inte ätstörning och anorexia samma sak. När man har ätstörningar så behöver man inte vara smal som en pinne. Anorexia ja, men inte ätstörningar. Det kommer sen!
Sen att jag gör till mig på bilder garvar jag ju typ bara åt. Det är ju faktiskt riktigt kul att ni helt seriöst tror att jag står och gör till mig "smalare", hahah lol på den.
Ni verkar ju tydligen göra det då?

Nej jag blir faktiskt riktigt trött på eran extremt dåliga respekt. Jag har en sjukdom. Jag tar åt mig så jävla lätt när det handlar om det här. Ni ska ha skuldkänslor, seriöst! Det kan vara NI som är orsaken till att jag kanske sen ligger inne på sjukhus och håller på att dö. Skärp er & väx upp för fan! Bara för att ni sitter bakom en dataskärm betyder det absolut inte att du ska sitta och kommentera en massa skit. Speciellt inte sånt som kan få MIG att bli ännu sjukare. Ni kanske tycker att jag berättar mycket om det här, men ni vet INGENTING. Ni vet verkligen ingenting om just min ätstörning. Så snälla, mogna lite! Så jävla trött på alla dumma kommentarer som jag dessutom tar åt mig av, vissa iaf, och som faktisk får mig att må sämre. Bara för att jag har en blogg och bloggar så betyder det inte att jag inte har känslor. Jag har känslor precis som vilken annan jävla människa som helst! Jag är också rätt öppen med saker. Jag är inte rädd för att berätta att jag har ätstörningar. Varför skulle jag vara det? Det är fler som har och har haft. Sen att jag inte berättar om just mig är en annan sak. Men jag är absolut inte rädd för att säga att jag har det. Förstår inte varför man ska gömma det? Det är bra för er att veta & dessutom är det min blogg. Jag måste få skriva av mig och skriva vad jag känner. Om du är så känslig att du inte tycker det är okej att jag berättar det här, då kan du klicka dig bort från min blogg på en gång. För det här är MIN BLOGG! Jag bestämmer vafan jag ska skriva. INTE DU!! Fattar du?!


Kommentarer
Postat av: Meja

Ta inte åt dig hjärtat, du vet att dom bara är smuts och vill bara göra allt värre. Finns, och det vet du. <3

2012-03-21 @ 08:25:30
URL: http://meja.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vet du, du är så jävla stark! Du är så himla fin oxå! Men fortsätt att kämpa kommer allt bli bra gumman! ;) <3

2012-03-21 @ 09:18:06
Postat av: matilda

förlåt, visste inte vad som hänt så jag undrade, inte meningen att vara dum osv... :s

2012-03-21 @ 15:36:40
URL: http://matildaahlbergs.blogg.se/
Postat av: matilda

sv; åh tur det! hehe :) jag tycker iaf att på dina bilder ser det ut som att du har perfekt kropp så ta inte åt dig! <3

2012-03-21 @ 19:05:05
URL: http://matildaahlbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa hästinlägg ! <3

2012-03-21 @ 19:22:07
Postat av: Anonym

Du är så JÄVLA vacker!

2012-03-21 @ 20:16:20
Postat av: Emmy

asså veronica, du e så himla vacker! Skulle hemskt gärna vilja se ut som dig. Känner en som har ätstörningar, och man vill så gärna hjälpa till men vet inte hur.. men kom ihåg att du är en underbar människa, utsida och insida :) man vet lixom inte vad man ska säga för att få dig att förstå att du duger precis som du är! mer än bara duger! <3

2012-03-23 @ 17:47:18
Postat av: Alexandra

Visa lite respekt, ni ska vara glada att Veronica inte sitter på sjukhus just nu. Veronica är smal, snygg, hon är perfekt precis som hon är. Sitt inte och kalla någon för någonting om ni själva inte är perfekta!

2012-03-24 @ 22:42:56
URL: http://byyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0