Hola mi córazon

Vadå bra på spanskaaaa? Haha! Iaf, hejsan & hallå! Bloggar från min bebis nu (iphonen), satt ni vet. Måste typ sova för annars kommer jag inte palla med skolan imorgon. Men jag tänkte vara snäll & blogga lite åt er.
Under helgen har jag typ bara varit med familjen för en massa skäl. Har ändå varit skönt att bara gå runt osminkad i mjukisar & en stor tröja hela helgen förutom i fredags då.
Bara jag som hissar vädret idag??? Jag menar gooood vad fint! Verkligen vår känslor. Komsi sommar!
Nu ska jag tagga ner & sova. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: tina

jag vill inte vara taskig men du har varit skit smal! jag kollade på din gamla blogg och du var jätte smal då! det är bra at du har gåt upp lite! det syns inte mycket och ditt utseende dödar! älskar din blogg!

2012-03-13 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0