I want to write "I miss you" on a stone, and throw it in your face so you could feel how painful it is to miss you.

Lite bilder från de senaste dagarna. Men iaf, hej på er!
Jag sitter i mitt rum & glor, typ. Är as trött så det blir att lägga sig och sova tidigt. Försov mig idag, igen.
Det bara svider i ögonen, och jag har ont i huvudet. Haha, kommer knappt ihåg hur det känns att bara pigg?
Imorgon är det Fredag vilket ska bli så jävla skönt. Kommer iofs behöva plugga i helgen, för vi har matteprov
på Onsdag nästa vecka & alla mina andra matteprov har jag gjort bort mig på. Så pappa tvingar mig att plugga i helgen... kul helg. 
-
Imorgon ska vi också ta livmoderblabla sprutan. Jätte nervös, haha! Alla som har tagit den säger att det svider, så antagligen gör det det. Fast samtidigt så vill jag inte ha cancer heller, så det är ju bara att välja.
En possitiv grej imorgon är att jag ska till kuratorn över min idrottslektion. Yeeey! Haha, bytte tid så att jag fick över idrotten så då slipper jag ta med mig kläder vilket är jävligt skönt. Funderar på att bara ha mjukisar imorgon. Vi får se hur det blir med det...
Ska också försöka börja blogga mer! Märker ju hur skönt det är när jag väl gör det, och jag borde göra det eftersom att det är så mycket som snurrar i huvudet på mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0