if love isn't a game , why are there so many players?

-
Skolan rullade på & det gick bra allt, haha. Pallar inte berätta en lång bibel om min skoldag för det är ändå ingen som bryr sig. Det gick bra iaf, såklart! :) En vanlig skoldag.
Efter skolan så åkte jag & Linnea till Nacka. Där tog vi en chai latte & bara pratade. Kommer verkligen sakna henne & alla andra 9or när dom går ut i sommar. Kommer bli så tomt! Buhu, vill inte, haha.
Jag hade det mysigt iaf med min fina vän. När jag kom hem så mådde jag jätte illa, hade ont i magen & ja, kände mig hängig. Troligen för att jag inte äter, sa mina päron. Har fotat lite, lyssnat på musik, pluggat matte & tagit det lugnt. Slutade med att jag grät vid middagen idag för att jag inte ville äta upp potatisen, haha :( Ångest verkligen. Blääääää!!!!! Nej nu ska jag sluta klaga. Snart blir det bigbrother iaf & måste också bara hissa vädret. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså jag känner inte dig men jag har en fråga till dig som jag hoppas att du svarar på. Jag är rädd att min mens ska komma i skolan och gå igenom byxorna. Jag använder binda även när jag inte har mens för att jag är så rädd. Det är jätte jobbigt! Har du något tips? Kram! <3

2012-03-13 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0