If you cant love me now don't love me later.

Tja kvinnor & mannar! Några bilder från de senaste dagarna. Ska försöka fota andra mer än bara mig själv också, heheh. Hej Ego girl!
Iaf, är inte på så jätte bra humör nu. Fast jag har faktiskt varit jävligt glad idag! Vädret fick mig på skitbra humör. Efter skolan så åkte jag och Fanny och köpte varsin hallon smoothie, sen satte vi oss vid vattnet. Det var supermysigt och man kände verkligen att det var vår. Hoppas bara vädret håller i sig nu!
Vi åkte sen hem och tog fram kameran och tog några bilder. Dom blev inte så jätte bra men någon kommer väl komma upp på bloggen antar jag. Sen lite senare tog vi bussen och luffade runt. Träffade folk & skrattade som vanligt. Tomas kom och hämtade mig sen så nu sitter jag hos mamma och är sur på henne för en grej.
Så dagen & kvällen med Fanny har varit bra, men resten har sugit. Nuuu ska jag inte skriva mer! Herre mina gudar vad långt. Imorgon kommer iaf Hanna och sover här & vi ska ha det cozy. puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart har du köpt "pippi tröjan"? Måste ha! :) <3

2012-03-24 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0