Just like the alphabet bitch, I came before U.

Chacha bloggen! Sitter och chattar med Filip. Äntligen har han fått sin lur tillbaka! Ska ringa han imorgon. Saknar han ♥
Annars har jag skit ont i magen & har haft flera dagar nu. Det gick över lite på kvällen så jag följde med Isabel, Cassia & Steffany & tränade. Märkte då att jag inte mådde riktigt bra. Fick skit ont i magen igen osv. Men jag kämpa på iaf, stooolt! :D
Imorgon fyller Fanny år och vi ska käka lunch vid hamnen, sen får vi se vad vi gör. Middag äter jag iaf hemma hos Fanny & sen sover jag hos henne! På lördag följer hon med hem till min farmor som har fylt år. Sen sover vi där & kommer hem på söndag! Så under dom här dagarna får ni inte förvänta er den bästa uppdateringen. Inte för att jag uppdaterar bra nu heller, hah.. Förvånad över att det ändå är hyffsat många som fortsätter att läsa! Ni är så fina.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: emina

asså du är så fin :(

2012-03-03 @ 15:21:26
URL: http://eminahalalkic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0