Kalla händer & fötter

Tjao! Fråga inte ens om rubriken, haha. Jag är kall om mina händer och fötter och därför fick det bli rubriken.
Men iaf! Heeeeeej. Jag ska snart hoppa i säng och sova. Imorgon är det tisdag & då har jag NO prov som jag inte ens har pluggat på. Tjena omprov!

Annars idag har jag varit jävligt trött, som alla andra dagar. Måste bara säga det att guuud vad mycket enklare det är att gå upp på morgonen när man sover med en kompis. Så har det alltid varit och kommer alltid vara! Kände mig bara tvungen att säga det.
Dagen rullade på iaf. Var hos kuratorn vilket var aaaasskönt! Eller ja, senast jag va hos henne va ju som vanligt förra veckan men har hänt en del sen dess så det var skönt att snacka.
Efter skolan så åkte jag & Fanny hem och kollade på Bigbrother som vi hade missat. Sen drog Fanny & jag somnade i soffan. Hihi.
Resten av kvällen har jag bara försökt att plugga & hjälpt Felicia med balklänning. Hon kommer vara sååå fin! Jag har även kommit på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, yeey!

Imorgon ska jag till stallet & på Onsdag ska jag hem till Filiiip! Så jaaa, så ser mina Närmsta dagar ut. Jävlar vad långt det här blev. Kyss!


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-03-20 @ 19:42:19
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0