Lär dig livets stora gåta, älska glömma & förlåta

Tjaaaaa! Torsdag idag & efter skolan träffade jag min fina Yanelle. Vi åkte till Nacka. Kollade i affärer, tog en Chai Latte & snackade. Ett tag sen jag träffade henne, så det var verkligen mysigt. Du är så fin! ♥
Imorgon ska jag träffa Hanna. Hon kommer till mig så ska vi mysa & snacka. Har inte träffat henne på länge & har därför mycket att snacka om med henne. Sen kommer också Fanny hem imorgon natt, wehoo!
Så på lördag ska jag tvinga henne att träffa mig. Annars kommer jag behöva plugga i helgen!
Både på måndag, tisdag & onsdag har vi prov & jag har inte börjat plugga än och kan inte ett piss. Så dags att sätta igång nu känner jag! Hoppas eran dag varit bra. Skulle verkligen uppskatta ifall jag fick lite mer kommentarer, hihihi. puss mina fina! ♥

Kommentarer
Postat av: emina

sv; säg inte så! du är verkligen superfin, jag lovar dig!

2012-03-15 @ 19:26:30
URL: http://emiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0