Lying is done with words and also with silence.

jag vill ha sommar...
Tja budar och mannar. Jag ska lägga mig och sova nu! Fanny kommer hit imorgon vid 12.45 typ, så jag måste gå upp rätt tidigt. Damn it! Aja, vad gör man inte för sin fina vän när hon fyller år?
Dagen har varit helt ok iaf. Förutom att jag haft så jävla ont i magen! Har iaf suttit och firat Justin för mig själv hela dagen typ, förutom när jag var och tränade. Kollat på massa klipp på han från både nu igår/idag när han var hos Ellen och på massa gammla klipp osv. Har lyssnat på hans musik hela tiden, kollat på bilden på han osv osv. Allt för att gratta min älskade! Jag hoppas med hela mitt hjärta att han hade en bra födelsedag iaf. Det är han så värd ♥ 
Nu ska jag sova. Kyss & kläm

Kommentarer
Postat av: moa

Hej kolla gärna in på min blogg och komentera nått:)!!!!! kramis

2012-03-02 @ 10:56:46
URL: http://moaochpepsi.blogg.se/
Postat av: amanda venäläinen

Såg kommentaren du skicka på min blogg. Och du är välkommen hit när som, och näru kommer lämnar jag även över hästen till dig om det är ok? Kram :)

2012-03-02 @ 15:26:14
URL: http://amandavenalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0