Old times

Saknar dom gamla tiderna. För ungefär ett halv år sedan. Snacka om att jag mådde bra! Visst, hade lite problem med en grabb osv, men ändå.. allt var så underbart. Träffade André ofta & han fick mig må så bra. Har inte träffat han på jätte länge och herregud vad jag saknar han.
Saknar allt annat också! Vill få tillbaka tiden nu, på en gång. Ni vet inte ens hälften av allt jag & Fanny gjorde, haha. Det är minnen på riktigt. Börjar gråta när jag tänker tillbaka på den tiden! Världens bästa. Miss you, old times...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur bra känner du andré? :D <3

Din blogg är den bästa <3

2012-03-11 @ 13:47:15
Postat av: Emily

Kan inte du göra en cover på Jag gråter ba i regnet? Jag vet att du redan har lagt upp en men den e så kort! Älskar din blogg! <3

2012-03-11 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0