Så många frågor, så lite svar

Så fort det kan gå. Helt, pang bom, så var du borta. Där uppe. Flera veckor sen nu, men saknaden är inte mindre för det. Jag & alla andra här nere saknar dig. Otroligt mycket.
Kommer ihåg när du alltid stod vid ditt skåp och försökte få upp ditt lås. Jag sa alltid till dig "Går det bra? Vill du ha hjälp?", eller att du ville att jag skulle göra en cover på Cooler than me efter att du hade hört mig sjunga den. Jag ska göra en cover på den. Bara för dig. Du ska få massa covers att lyssna på där uppe!
Känns fortfarande helt overkligt. Kan fortfarande inte fatta att du faktiskt är borta & kommer aldrig tillbaka.
Önskar du visste hur otroligt fin du var & fortfarande är.
Du älskade tydligen min blogg & lyssnade alltid på mina covers. Så gullig. Du är den bästa bloggläsaren jag haft & någonsin kommer ha. Hoppas dom har internet där uppe så att du fortfarande kan läsa den, hihi.
Känns tomt utan dig i skolan. Ingen som står vid sitt skåp och försöker få upp sitt lås, ingen som sitter på bänken med dina vänner varje gång man kom ut i kapphallen.
Inga meddelanden från Ida Öberg på facebook längre. Såna som jag alltid brukade få!
Ingen söt tjej som man kan ge ett extra smile åt. Jag kan inte se dig längre, men jag hoppas att du ser att jag ler
mot dig hela tiden nu. Önskar jag kunnat ge dig mer. Vi har snackat, chattat osv. Men jag skulle bara velat ge dig nått mer! Nått extra. Du är helt klart den finaste ängeln där uppe. Gud tog bara tillbaka dig för tidigt!
Du finns fortfarande med oss, hela tiden. Du är bara för långt borta för en kram!
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta Ida. Bara för dig.
Bara för dig, Ida Öberg. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med henne?? rip.

2012-03-05 @ 21:18:22
Postat av: Blenda

Spelar ingen roll vad som hände, det har du inte med att göra... :/

Jättegullig text Veronica!



Älskar dig Ida, min ängel..♥

2012-03-06 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0