Sån där gilla grej på facebook...

Mica Forssell - Jätte söt tjej! Känner tyvärr inte :)
Mikaela Jansson - Söt tjej som är duktig på att rida! :)
Elin Orthen - Känner inte :)
Linnea Terzi Bergman - Supersöt & snäll tjej! Längesen jag träffade dig nu ♥
Erika Andersson - Känner inte :)
Matilda Sjöholm - Supersöt tjej som känner Fanny. Verkar jätte snäll! :)
Sanna Malmsten - Snygg brud som jag saknar! Men vi ses väl antagligen snart :)
Freija Lundquist - Saknar dig jättemycket. Snygg!
Pontus Högberg - Snäll grabb, söt. Har aldrig träffat :)
Johan Hollsten - Skitsöt kille som jag gärna vill lära känna. Din lillasyster är suuupersöt, hihi :) 
Clara Sandberg - Känner inte :)
Astrid Salter Bruhn - Ååh vad jag saknar dig! Vi stod varandra jätte nära förut & jag saknar dig så mycket min fina ♥
Matilda Ahlberg - Känner inte :)
Sara Wallny - Tycker om dig jätte mycket tjejen. Finns alltid för dig, och det vet du ♥
Anton Themptander - Snygg kille som jag gick i samma klass som förut. Saknar dig! :)
Josefine Ayad - Känner inte :)
Hanna Magnusson - Känner Fanny rätt bra, så träffat typ 1 gång. Söt tjej & snäll! :)
Julia Andersson - Söt tjej som jag inte träffat på väldigt länge nu!
Julia Prince/Lindman - Söt brud som även fixat min fina desing. Jätte gullig & snäll! ♥
Simon Ström - Stod dig jätte nära förut & jag saknar dig. Jätte jätte mycket.
Johanna Dahlberg - Känner inte :)
Hanna Schröder - Min fina besti. Saknar dig super mycket. Kommer alltid finnas för dig & älskar dig till tusen ♥
Frida Kempe - Känner inte :)
Suzette Lindberg - Känner väl inte direkt, men snäll & söt! :)
Olivia Telander - Känner inte :)
Corniz Harman - Tror du går i min parallell klass. Söt :)
Jonte Dargren - Känner inte :)
Saga Khodayari - Supersöt liten tjej!
Moa Emilsson - Rolig brud & väldigt vacker! ♥
Mickis Malmström - Saknar dig min muppbestis! Love you ♥
Paulina Rajewska - Känner inte men väldigt söt! :)
Leo Paulsen - Skitfin kille & snäll. Vi får ta & träffas :)
Celine Källgren - Lär gärna känna bättre & som jag alltid säger så är du riktigt vacker & söt! ♥
Olle Liljendahl - Känner inte :)
Feliz Ahlström - Ååår sedan jag träffade dig. Men fin & snäll :)
Jonte Persson - Supersnäll kille, rolig & söt :)
Fanny Robertsson - Min fina & bästa bestiii, hihi. Nej men min närmsta vän av allt & alla & jag älskar dig sååå mycket ♥
Mina Hasim - Går i parallell klass, söt :)
Alice Hydling - Söt & snäll brud! Länge sen jag träffade :)
Agnes Sidemo - Snygg tjej som verkligen är jätte snäll & rolig, haha! :)
Emma Lakso - Känner inte :)
Emil Kronstrand - Känner inte :)
Nellie Lindberg - Lär gärna känna! Väldigt söt & snygg :)
Elsa Kärrlander - Väldigt fin tjej som är snäll! Sjunger bra :)
Ossian Persson - Söt kille som är snäll :)
Sara Chacha - Känner inte :)
Olivia Wiklund - Går i min klass. Söt tjej som måste tro att jag & Fanny är utvecklingsstörda eller nått.. haha! :)
Otto Cedergren - Snäll & söt! :)
Amanda Ljungberg - Skit härlig tjej som är snygg & snäll! :)
Kajsa Söderlund - Känner inte :)
Therese Sandh - Känner inte :)
Matilda Venäläinen - Saknar dig min fina vän! Vi måste träffas snart. Och daaamn va du är snygg! ♥
Emma Pettersson - Känner inte :)
Vilma Svärdberg - Väldigt söt! :)
Nina Kristell - Cool & snygg tjej! Väldigt snäll också :)
Linn Törmänen - Känner inte :)
Tobbe Hedlund - Fina Tobbe! Jätte snäll, söt & rolig! :) ♥
Jocke Isberg - Snäll kille som är söt! :)
Erik Ribbnäs - Jag saknar dig Erik! Världens sötaste & snällaste :)
Moa Hellström - Fin dagiskompis! Snäll & söt :)
Josefine Asker - Saknar dig sötis! Du är underbar på alla vis & duktig på att rida ♥
Nariman Ahmad - Känner inte :)
Kristina Grundén - Snäll fd. klasskompis eller vafan man säger? hahaha! aja, fin & snäll :)
Ellen Todd - Gullig tjej i min parallell klass! Söt & snäll ♥
Cajza Grimes - Känner inte men söt :)
Malin Nilsson - Känner inte men söt :)
Sandra Engardt - Känner inte men söt :)
Leo Bengtsson - Min fina Leo! Gillar dig super mycket & du är snäll & söt! ♥
Simon Axelsson - Söt kille som är jättesnäll! :)
Veronika Leckne - Fin, söt & snäll tjej! :)
Maya Westman - Känner inte :)
Vilma Lindstedt - Väldigt söt & vacker! :)
Frida Kimander - Söt! :)
Ebba Ludvigsson - Snäll & söt! :)
Anton Rudgård - Snygg kille som jag känt nästan hela mitt liv tror jag? Eller känt & känt, men du fattar. Jätte snäll också :)
Linus Sätterlund - Känner inte :)
Petra Dahlgren - Min fina som jag gillar jätte mycket! ♥
Kajsa Johansson - Superfin & snäll! :)
Cajsa Lunell - Snygg, söt & snäll. Skriker ofta men nu när jag inte hört ditt skrik på flera dar så saknar jag det faktiskt.. saknar dig my looove ♥
Patricia Malkoun - Saknar dig oerhört mycket & litar på dig till 1000 ♥
Moa Vallander - Saknar dig & fredagsgruppen skitmycket! Väldigt snygg är du ♥
Emelie Saengthong - Skitsnygg tjej som säkert är snäll! Träffade typ för eeevigheter sen en snabbis med Beatriz :)
Moa Håkans - Hahaah kommer du ihåg våra fighter om Hanna? Hahah! Aja, skitfin brud som är jätte snäll ♥
Johanna Holmqvist - Känner inte :)
Emelie Agerhjelm - Skitsnygg brud & världens snällaste! Jätte fin ♥
Yanelle Asperen - Åååh vad jag gillar dig! Vi måste verkligen ses snart. Du är underbar ♥
Ella Strand - Supersöt :)
Anna Baumgartner - Jättefin & snygg tjej som är väldigt snäll! :) ♥
Malin Frölander - Roligaste humorn & väldigt snäll. Super söt! :)
Clea Olofsson - Kände bättre förut men snäll & söt tjej! :)
Ofelia Östlund - Känner inte, men söt :)
Fanny Wikström - Väldigt fin brud som jag kan snacka om rätt mycket med! Creed till dig Fanny ♥
Konrad Silow - Känner inte men söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0