Svar på frågestund

Blev inte så lång frågestund, men jag känner att jag vill svara på frågorna nu!

Från Cajsa Lunell
Älskar du mig?
Klart jag gör! 
Skulle du vilja träffas mer utanför skolan?
Verkligen. Vi får träffas nån helg tycker jaaag! 
Vem tycker du är snyggast på Värmdö?
Har inte sätt alla på Värmdö, men några som är snygga är ju typ 95orna Marcus, Jens.. osv.
Felix B eller Jorge vem är snällast och sötast?
Asså vad svårt, jag vet inte! Men Jorge tror jag. 
Vem är din absolut närmsta vän?
Fanny.
Vem brukar du prata mest med killproblem med?
Asså pratar väl med mina närmaste om det, men dig pratar jag oftast med tror jag. Hihi!
Varför är du så fucking fin älskling?
Duuu är fin hjätat! ♥
Puss loveu
Love you too! 

Från Felicia Fahlström
Hur har du blivit så jävla bra på att sjunga? Har du gått på sånglektioner eller nått sånt? ♥
Jag vet faktiskt inte. Jag har ju gått på sånglektioner & gör, men det har ingenting med min röst och göra.
Den har jag bara fått naturligt liksom, haha. Du är så gullig! puss ♥ 

Från Elin
Slösar du pengar på onödiga saker ganska ofta?
Haha jo det gör jag väl!
Tycker du om din skola eller skulle du vilja byta?
Gillar den ibland och ibland inte. Saknar Björknäs lite! Men pallar inte byta tillbaka.
Vilka betyder mest, familjen eller vänner?
Jag kan inte svara på den frågan. 

Från anonym
Videoblogg?
Ja, vad är det med en videoblogg?
Vad använder du för produkter till kroppen?
Till hela kroppen använder jag en bodylotion eller nu hur det stavas, haha.
Vad har du för raklödder?
Använder inte raklödder. Kör på tvål när jag rakar benen och sånt.
Vad heter du på instagram?
veronicaburman
Varför är du så snygg?
Vad gullig du är! 

Från Hanna
Favoritblogg?
justindrewbieber.blogg.se
Skulle du vilja flytta till usa?
OM jag vill! Vill flytta på en gång.
Favorit film?
Never say never
Och sista frågan:
Hur kan du vara så snygg?
Haha, många som undrar det! Men tack tack tack. 
Kram!
Kram :) 

Från Mica
Favoritland?
USA & Spanien
Bli mobbad eller mobba någon annan?
Bli mobbad. 
Favoritaffär?
Jag vet faktiskt inte. 
Vad tycker du om mig?
Känner inte men verkar jätte gullig & snäll! :) 

Från Matilda
När kommer nya covers upp?
Jag vet inte. När jag kommer på någon låt jag vill spela in antagligen! 
Skulle du kunna sjunga Kent - Utan dina andetag?
Kan jag kanske göra någon gång! 
Hur kan du vara så jävla perfekt?
Ska du säga! :o 
Du vet att du är en bra vän va?
Du är bäst Matilda! ♥
Pöss på dig! ♥
Puuuusss 

Från Blenda
Favoritlåååt?
Jag vet inte! Finns många bra.
Är du glad över att du bytte till Ösby?
Halvt.
Favorit plagg?
Varför frågar du så svåra frågor fööör?
Gillar du miiig?
Nej jag äääälskar dig! 
Vem står du närmast just nu av Fanny och Hanna O?
Fanny. Men jag gillar dom båda lika mycket!
Hur många läsare har du per dag?
Just nu är det inte så mycket eftersom att bloggen inte är så bra. Men över 100 brukar det vara iaf. 
TJENA KONSTIGA FRÅGOR!
Puss
DU ÄR KONSTIG BLENDA!
Pussar

Från Ella
Favoritlåt?
Redan svarat på.
Favoritdjur?
Häst.
Vad tycker du är lättast, att sjunga höga eller låga toner?
Beror ju på hur högt och lågt det är, men oftast lågt. 
Vad är viktigast med en pojkvän, utseéndet eller personligheten?
Personligheten. 
Om du var tvungen att välja, data eller mobil?
Min älskade iPhooone. Där har jag ju internet, musik, facebook, sms, ringa, ja allt... Så lätt mobilen!

Från Sarah
Varför är du inte med Hanna Olsson längre? Eller är det bara jag som är lite efter? :p Tack för en sjukt bra blogg och en sjukt fin tjej!
Haha, senast jag var med Hanna var i fredags, så att jag inte är med henne längre stämmer inte. Jag är fortfarande med min bestiii! ♥ 

Från Anonym
Tycker du midjeshorts är snyggt?
Kan vara snyggt på vissa! 
Några grejer du hissar
- Det ska bli 18 grader på torsdag
- Mina vänner
- Det går bättre med sången
- Kanske ska bli medryttare på en ponniii! hihi 
Några grejer du dissar
- Hur jag mår just nu
- Alla rykten
- Att jag inte lär mig någonting på ridlektionerna
- Alla falska personer
- Att det snöade idag
- När man har brist på låtar
Favorit affär klädmärke?
No idea. Har inte direkt favorit! Köper det som är snyggt. 

Från Petra Dahlgren
Viker eller knögglar du toalettpappret?
Typsik Petra fråga, haha! Men jag knögglar. 
Vad tycker du om Nellie Berntsson?
Hon verkar vara en härlig tjej som har utvecklats mycket i ridningen nu på sistonde. Hon är ändå bara 11-12 år, och jag tror många glömmer det. Hon verkar vara mogen för sin ålder! Som sagt, jätte gullig tjej. Vill inte dissa henne på nått sätt eftersom jag inte känner henne. 
Vem av alla personer du känner ser du mest upp till?
Felicia Häggstrand, mitt hjärtaa! Hon är alltid på bra humör, bjuder på sig själv, låter sig inte behandlas som skit & så är hon världens underbaraste & bästa. 
Favoriträtt?
Ingen aning faktiskt.
Hur mår du just nu?
Just i den här stunden mår jag väl okej. Lite trött & så, men annars bra. Men över det hela så nej, inte bra.
Visst måste vi ses nån dag?
Det måste vi verkligen tycker jag! Jag saknar dig. Kanske i helgen? ♥
Hur mycket äter du per dag? :/
För lite iaf.... 
Den bästa covern du har gjort enligt dig?
Gillar inte direkt någon, och tycker inte att någon direkt bevisar hur jag egentligen låter. Men How to love tror jag! 
Äckligaste och godaste grönsaken?
Äckligaste är typ stora tomater! Den godaste är paprika eller gurka (y)
PUSS
PUSS finis! 

Från Emina
Hur kan du vara så fin? :(
Åh, gullis! Taaaack :D
Är du nöjd med ditt utseende? Det borde du vara!
Nej, inte alls faktiskt. Man ska acceptera hur man ser ut & alla är fina på sitt sätt, så ni ska inte känna er fula överhuvudtaget. Men jag... jag är ett undantag känner jag, haha. Mitt självförtroende är på minus flera miljarder. 
Hur lång är du?
Mätte mig förra veckan och då var jag 167 cm tror jag.
Det absolut roligaste du vet?
Fredag eller Lördag kväll ute med mina fina vänner! Då mår jag bra (y)
Favorit låtar, artister (förutom justin bieber) färg, ämne i skolan, affär?
Favorit låt just nu är typ Euphoria & artist förutom Justin är Loreen. Favorit färg på kläder är svart, vitt, bege, marinblått men annars gillar jag väl dom mesta färgerna. Jag gillar inget ämne i skolan, fast hemkunskap är rätt okej! Jag har ingen favorit affär. 

Från Felicia Häggstrand
Kommer du fortfarande träffa mig efter jag har gått ut 9an? om du inte gör det blir jag sur
Nej, aldrig att jag kommer träffa dig då. MEN JO SÅKLART! Kommer tvinga dig att träffa lilla mig hela tiden.
Vad tror du det unika med din röst är?
Oj vad svårt! Men jag har typ nån speciell ton. Det säger många iaf! Så jag antar att det är det. Den låter inte som alla andra!
Vem har du fått din humor av, mamma eller pappa?
Skrattar med båda men pappa. Vi har typ samma humor på pricken, hahaha.
Favorit ämne i skolan?
Eftersom att jag inte är bra på nått ämne i skolan, hehe, så gillar jag inget. Men ja, det är väl typ hemkunskap! Det är chill. 
jag vet inte vad jag ska fråga, vet typ det mesta om dig! looooove you, pusss <3
Ja det gör du, hihi. Älskar dig också ferreee! puuusssss ♥

Från Hanna Olsson
En kula glass/två kulor glass?
En 
Vad har du för uppfattning om den nya prinsessan som kom till jorden för ett litet tag sen?
Det ända jag har att säga om den ungen är att jag inte bryr mig ett skit om den för att det föds miljontals ungar varenda dag, men ingen jävel bryr sig. Men just när det är den nya prinsessan så är det så jävla hödtidligt! haha, patetiskt. Men ja, hon är väl söt! Gulligt att hon är döpt efter en chipspåse också.. 
Om jag säger FUCK vad säger du då?
AINA
Hur kan det komma sig att den finaste människan på jorden (alltså du) kan vara missnöjd med sig?
Du är sweeeet! Men jag vet faktiskt inte. Kanske för att jag inte är världens finaste människa? 
Tror du att det var ödet som fick oss att bli vänner?
hahahah nej! hahaha, vi blev vänner efter ett bråk... men ja, det cozy att vi har varit så nära vänner i typ mer än hälften av våra liv. Hihihi!
Vad tycker du om att jag har planer för att åka till dit land i sommar?
Jag tycker det låter som ett par superbra planer. Vi kör på det tycker jag! Har redan snackat med morfar ;) 
Hur skulle du reagera om jag red sönder alla dina Justin Bieber affisher?
Slå dig.
Kan inte du göra en cover på vår låt (Bästisar)?
Hahahah då måste ju du vara med! ;) 
Jag kommenterar igen om jag kommer på nått mer!
Men Veronica, glöm aldrig att du är perfekt som du är, du kan inte bli bättre! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Föralltid HOV!
Du är gullig bestiii! Love you HOV bästis ♥ 

Från Hanna
Har du nån ätstörning eller har du haft?
Har både haft & har nu. 
Hur gick det med fästing bettet?
Det går bra! (y)
Tycker du om ditt utseende?
Nej. 
Ska du söka till x factor?
I år är det ju försent nu. Nästa år vet jag inte!
Går du på nån sport?
Ridning.
Yngsta kompisen?
Hon är 99a och heter BLENDA! Bebiiis, haha ♥
Äldsta kompisen?
Dom äldsta vännerna jag verkligen känner är 95or. Alltså 17.

Från Paulina
Favoritaffär?
VET INTE VET INTE VET INTE. lol.
Hur många gånger har du färgat ditt hår?
Började färga när jag var runt 9, 10. Så jag har tappat räkningen!
Favorit godis?
Surt, hihi.
Din största rädsla?
Typ att jag ska bli så illa att jag behöver åka in på sjukhus & typ dör.
Vilka bloggar läser du?
Mina vänners & justindrewbieber mest 

Från Matilda Ahlberg
Hur många olika sporter har du gått på?
Tappat räkningen.
Dömmer du folk efter ålder och beteende?
Dömmer & dömmer.. det låter som att jag hatar vissa om dom är på ett visst sätt, haha.
Men jag har svårt att vara vän med en omogen person & oftast är ju det yngre, så ja. Men ja, det finns ju äldre som också är väldigt omogna + yngre som är väldigt mogna. Så det beror ju helt på hur personen är!
Men normalt sätt, så skulle ju inte jag kunna gå & bli bästavän med en som går i 5an typ, det skulle ju bli jätte konsitgt. 
Du skriver att du är sjuk & mår dåligt. Vad har hänt?
Jag vill inte ta upp allt för mycket mer än det som är "officielt", men jag har ätstörningar & äter ingenting.
Sen är det massa andra grejer som hänt! 
Glass/godis?
Spara/slösa? - kan inte välja bara en, haha. Jag slösar mycket & skulle behöva spara mer, hehehe. 
blogg/facebook?
btw: älskar din blogg! ♥
Tack gumman! :)

Från Anonym
Vad har du för sjukdom?
Som sagt, vill inte berätta för mycket. Det som dom flesta vet & det ända jag berättar är att jag har ätstörningar vilket innebär att man inte äter någonting och får ångest såfort man äter. Man tror man blir tjock osv!
Men sen finns det massa som handlar om det här som bara mina närmsta vet som inte bloggen får veta. 
Är du kär just nu? Isf vem? ;)
Haha, inte riktigt kär. Men jag gillar en person, ja. Vem det är kan nog vissa lista ut! 
Skulle du kunna vara tillsammans med en 99a?
Åldern är bara en siffra, visst. Men jag har svårt att se mig själv med en 99a! 
Favorit färg?
Redan svarat på. 
Hur många kändisar har du träffat? Vilka?
Håller inte reda på alla, men några är typ Markolioo, Agens, Sanna Nilssen, André Zuniga som jag förövrigt saknar förjävla mycket, Moa Lignell, Robin Stjernberg och hela idolgänget, Martin Timell, Dimitri, Ola, han Amigo snubben osv osv osv. 
Vad är du mest nöjd med dig själv?
Känner många som tar droger men jag själv har alltid sagt emot & aldrig testat eller nått. Sjuuukt stolt, haha! Kommer aldrig testa heller. Så jävla patetiskt bara! :) 
Vad är du missnöjd med dig själv?
Pallar inte ta upp allt, haha.
Älskar din blogg lägg aldrig ner + älskar ditt utseende!!!!
Tack sötis! :)  

Från Maja Kapanen
Favorit mat?
Ingen aning
Favorit artist?
Justin Bieber
Favorit plagg?
Vet inte
Favorit "kläd" affär?
Gillar många. 
Närmaste kompisarna?
Asså några som jag vet jag kan berätta allt för är Hanna O, Hanna S, Fanny, Felicia, Cajsa & Emelie F. 
Har du haft ett seriöst förhållande? Isf med vem?
Hahha, nej det kan jag inte säga att jag har haft!

Anonyma frågor
Vad tycker du man ska göra om man blir retad i skolan?
Ta kontakt med en vuxen typ & spöa dom idioterna. 
Bh storlek?
Varierar.
Högsta statestik?
600 typ, hehe. 
Hur sköter du ditt hår?
PÅ det sätt man inte ska sköta det. Jag har inget värmeskydd eller nånting! Mitt hår är sjuuukt slitet.
Favorit produkter till hår & kropp?
Hhaa, vet inte :) En kräm till kroppen är Justin Bieber - Someday! Den är gryyym (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0