Svar på kommentarer

jag vill inte vara taskig men du har varit skit smal! jag kollade på din gamla blogg och du var jätte smal då! det är bra at du har gåt upp lite! det syns inte mycket och ditt utseende dödar! älskar din blogg!
Svar: Tack sötis! Tyvärr är jag själv inte nöjd & det är en sjukdom som spökar med mig. Men tack så jätte mycket fina du! Kram

Vad hände/hur gick det med fästingbettet? o.O
Svar: Det går bra :)

Kan inte du göra en cover på Jag gråter ba i regnet? Jag vet att du redan har lagt upp en men den e så kort! Älskar din blogg! <3
Svar: Skulle gärna vilja. Problemet är bara att jag inte har nått instrumental! Finns inte på youtube eller nått. 

Hur bra känner du andré? :D <3
Din blogg är den bästa <3

Svar: Har ju inte träffat han på ett tag nu :/ Men jag saknar han!
Tack sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0