Svar på kommentarer

Hur redigerar du dina bilder?
Dom bilderna du troligen menade, så har jag bara en effekt från Instagram, alltså har jag inte redigerat dom.
Annars brukar jag bara redigera kontrasterna & ljusstryka, inget speciellt.
-
Är du nöjd med din design?
Ja det är jag verklien. Förutom att när man klickar på t.ex "kommentarer" eller nån månad i menyn så är min förra header ovanför min header jag har nu. Jätte skumt. + att en bild som jag hade i menyn förut, kommer upp.
Nån som kan hjälpa mig? :)
-
Vad hände med henne?? rip.
Jag berättar inte någonting. Det spelar ingen roll överhuvud taget!
-
Hej, undrar bara om du vet varför Hanna Olssons blogg är borta? :)
Hannas nya blogg, www.hanaolson.blogg.se
-
Kan du göra en sminkvideo? :)
Nej, tycker det känns jätte konstigt att stå och sminka mig inför en kamera. Men kan kanske ta kort & visa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0