Tänk att det här kunde göra så mycket

Tänk att det här klippet kunde leda till så mycket mer. Det ledde till ett eget team, känd över hela världen, egna låtar och det bästa av allt, hans egna beliebers ♥
Det ledde till så mycket. Bara av att det här youtube klippet var uppladdat. Rätt sjukt att den här grabben idag är världskänd & 18 år. Han har hunnit med så mycket på så kort tid! Utvecklats så mycket på alla sätt.
Jag är så oerhört stolt över honom och glad att han finns, & just är Justin Drew Bieber. Han hjälper mig så mycket! Om jag ibland tvekar så tittar jag alltid på youtube på en massa klipp på Justin, jag tittar på mina fina affisher på honom som jag har på mina väggar här hemma, jag lyssnar på hans låtar, jag tittar på Never say never. Ja, allt som har med Justin att göra. Han får mig vilja fortsätta. Han ger en hopp om att ingenting är omöjligt. Bara av att höra hans namn får mig att le. Jag älskar han så extremt mycket.
Bara för att Justin är Justin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0