Visste ni att...?

♥ På min spotify lista ser man verkligen hur jag mår, haha. Ifall jag är deppig en period så lägger jag bara till en      massa lugna, deppiga låtar typ. Sen om jag är glad & på skitbra hurmör, då lägger jag till massa glada låtar        typ, haha. Så jag kan verkligen kolla igenom min spotify lista och veta hur jag har mått!
♥ Jag älskar att lära känna nya människor! Det bästa som finns.
♥ Jag har alltid extreeeeemt kalla händer & fötter. Kanske har berättat det förut? Jaja, dom är iaf extremt kalla.
♥ Jag hatar ordet fötter. Tycker det låter as äckligt!
♥ Jag är jätte avundsjuk på alla ser ut som typ modeller fast dom inte har smink eller nått. Blir sååå avundsjuk!
♥ Min närmaste släkting är min farmor. Hon är bäst i hela världen & jag vet inte hur jag kommer klara mig när        hon går bort.. Usch, vill inte ens tänka på det, börjar gråta redan nu. Bästa farmor, du måste bli frisk ♥
♥ Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar dryga människor. Det är det värsta som finns typ. Vill bara      ge dom en highfive, i ansiktet.... med en stol.
♥ Jag har jätte svårt att tycka synd om mig själv & ställer sjukt höga krav på mig själv hela tiden. Ifall jag inte        uppnår mina krav så blir jag skitsur på mig själv & typ slår mig själv. Haha psyk
♥ Mitt hår är kaos. Det är sjukt slitet, ful hårfärg, ful frisyr.. blääää! Hatar mitt hår just nu. Så har typ bara              uppsatt, hehe.
♥ Jag har alltid undrat varför det är jätte många som rappar på svenska som är typ skåningar, t.ex Timbuktu..

Kommentarer
Postat av: emina

orka vara så fin.. :(

2012-03-15 @ 17:54:53
URL: http://emiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0