Bitch please

Kan alla ni idioter som hatar mig & som tycker jag är ful och allt vafan de är bara tagga från min blogg? Jag har aldrig någonsin bett er gilla mig eller min blogg, men ni får fan heller kommentera en massa skit. Jag är en människa precis som ni & har också känslor. Fattar inte hur man kan vara så jävla trög att man inte har lärt sig det. Ge er!!
Vad är problemet med att bara sluta läsa min blogg?! För ni har ju defenetift nånting emot mig. Dra baraaaaa! Pallar inte. Vilka jävla idioter ni är.
Sen ska ni aldrig kommentera en massa skit om vad jag skriver. De här är min blogg! Jag skriver vafan jag vill. Gillar du de inte? Dra. Jävligt enkelt egentligen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ta inte åt dig, alla dom är idioter! Du är fin precis som du är, låt inte någon trycka ner dig på något som helst sätt. Kram på dig Veronica

Svar: Tack Nina! puss
veronicaburman.blogg.se

2012-05-07 @ 11:30:47
Postat av: emelie

Skit i dom, dom har inget liv. Du är fin precis som du är <3

Svar: Tack, vad snäll du är! <3
veronicaburman.blogg.se

2012-05-10 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0