I'll fake all the smiles if it stops all the questions.


saknar dig! ♥

Hej, hur är det med er? Med mig funkar det. Vädret är inte riktigt lika fint som igår. Det blåser och är rätt molnigt. Men ska väl lägga mig ute och sola lite iaf. Senare ikväll kommer Hanna hit och sover här. Haha, vi ska kolla Eurovision song contest, man måste ju stötta Sverige nu när det är final och allt, eller vad säger ni? ;)
Nej men Euphoria & Loreen är så jävla bra så jag måste se när hon vinner skiten.
Sen ska vi väl bara ta det lugnt, snacka, ha kul och allt de där som bara jag & Hanna kan göra. Jag har rätt ont i halsen så jag ska gå ut och kolla om jag hittar några halstabletter nu..
-
Juste, igår så var Fanny här. Hon kom i torsdags eftermiddag och sov här till fredag. Under hela dagen igår så låg vi och solade. Helt sjukt vad varmt det var. Så jävla skönt! Sen på eftermiddagen åkte vi till forum och jag köpte ett par skor! Assnygga. Svarta, kilklack, looove. Jag kommer bli lååång! Men jaja, sen drog hon hem och jag hem till mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0