Jag ger vänskap till många, kärlek till få, mitt hjärta till en och inte till två





Hejhejhej hemskt mycket hej! Bloggen går ju inte sådär skitbra just nu, eller vad säger ni? Tänker inte säga förlåt eller nånting för det är min blogg och mitt val. Jag pallar inte blogga just nu & har annat att göra! Bloggar när jag känner för det (y)
Har hänt rätt mycket sen jag bloggade, men ingenting jag tänker ta upp i bloggen. Var med Emelie, Moa & Fanny ett tag efter skolan. Vad vi gjorde är hemligt heheheh. Nej men vi gjorde inget speciellt! Snackade och sånt.
När jag kom hem var det allvarsamtal med pappa.. de börjar bli en vana känner jag -.- Sen har jag suttit och snackat med världens mest saknade & bästa bästavän i 1,5 timmar typ. Nämligen Hanna Olsson! Så glad att jag har henne. Mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0