Jag saknar det här ♥

Varje sommar i 4 år har jag spenderat 1 vecka på jordens bästa plats. I somras var senast jag var där och jag saknar det så otroligt mycket. Alla mina år har varit bäst. Verkligen bäst. Denna sommar kan jag inte åka dit. Jag ska göra så mycket i sommar så pengarna räcker inte till. Men jag skulle göra allt för att få åka dit i sommar. Det är tradition och jag älskar att vara där. Den bästa platsen som finns.
Jag saknar min ponnyplutt Iddy. Jag saknar mitt stora föl Chippen. Jag saknar min älg Arnie. Jag saknar Staffan. Jag saknar Åsa. Jag saknar alla ledare som jag haft under alla år. Jag saknar Moa. Jag saknar Jullan. Jag saknar Greger. Jag saknar Tilda. Jag saknar Silla. Jag saknar Myrra. Jag saknar alla vänner. Jag saknar allt. Jag saknar Nybygget. Hur ska jag klara mig i sommar? Ååh jag får ont i magen när jag tänker på att jag inte kommer få åka dit förens nästa sommar. Vill dit nu. På en gång. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ett ridläger? vilket ridläger är de?<3

Svar: Sent svar, jag vet. Men det är Nybygget & ja, det är ett ridlägget. :)
veronicaburman.blogg.se

2012-05-06 @ 17:29:48
Postat av: moa

kommer sakna dig här!<3 men jag ska hälsa alla <3

Svar: Åå vad jag saknar dig & alla er! Ja hälsa alla från mig. Puss, du är bäst! <3
veronicaburman.blogg.se

2012-05-19 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0