One Direction




Igår blev det galet asså. Stod 1 meter från 1D, sprang efter deras bil & fick en bamsekram av deras song coach. Började gråta efter kramen så medans jag sprang efter bilen så grät jag, haha. Man kan fan inget annat än att älska dom där killarna! Åååh, så fina. Justin är alltid number one, oavsett vad. Men dom här killarna är läääätt efter asså.
-
Sen så träffade vi (jag, Fanny & Angela) Filip i slussen. Så vi satt och snackade! Vi hängde med han till centrum & träffade Oscar och några där. Sen kom Cajsa & Elin dit också. Vi alla snackade typ, Filip & Oscar spela fotboll typ och jaaaa..
Sen drog jag, Angela & Fanny tillbaka till Slussen. Satte oss på donken och kolla på ett miffo som låg och kräla på bordet, hahahh. Sen hem till Angelaaaa!
-
Idag har jag haft jordens största bråk med pappa & hans tjej så det förstörde hela min kväll så nu får jag inte gå ut. Hatar dom & dom är bara ivägen. Äckliga människor asså. Tål dom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0