Onsdag.

Onsdag idag som sagt. Eller ja, nu är det ju tekniskt sätt Torsdag men eftersom att jag inte sovit än så är det fortfarande Onsdag för mig. Skitsamma, no big deal.
Vi hade iaf nån sån där klassbytardaggrej så under hela förmiddagen satt vi typ och kollade på film och åt chips. Hela klassen då. Efter lunch hade vi vanliga lektioner.
Jag gick tidigare för jag skulle till BUP. Så jag & Wille tog bussen tillsammans till Nacka. Haha båda två somnade på bussen så jag låg i hans knä och han låg på mitt huvud så vi låg på varandra och sov under hela bussresan. Knas.
Haha det roliga är att vi verkligen somnade också. Inte bara somna till, utan vi kom ner i djupsömn och allt.
Efter BUP så åkte jag hem till mamma iaf. Solade, snackade, chillade osv osv. Drog sedan senare ut och träffade min saknade bästavän Hanna. Vi snackade om allt möjligt och hade de mycket mysigt!
Imorgon blir det ingen skola för mig & inte på fredag heller. Varför tänker jag inte ta upp! Men jag ska iaf vara hemma och tjiiiiilla & sen senare träffa Fanny. Nu ska jag sova! kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Hanna Olsson någon blogg

Svar: Ja det har hon
veronicaburman.blogg.se

2012-05-25 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0