Tänk dig människor jag älskat, lärt mig hata.

Tjaaaa babes! Har ni varit på LMFAO som alla andra eller? INTE JAG, hihih. Nej men jag var påväg att åka dit för jätte många tjatade på mig, men neeej jag pallar verkligen inte. Så kommer man väl ändå inte se nånting antar jag.
-
Jag och Fanny har iaf varit hos Fannys mormor, hahah så söt. Fannys brorsa fyllde år så då firade vi han typ lite där! Sen så var det menat att jag skulle hem till Fanny, sen skulle vi träffa Moa & sen skulle jag sova hos Fanny. Men de sket ju sig pga min pappa. Usch! Han hade typ ett allvarligt samtal med mig för att jag inte sköter mig i skolan och sånt. Efter de så fick jag inte gå ut! Kukhuvud. Så jävla sur! Men imorgon ska jag vara ute heeela dagen och sen sover jag nog hos nån. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0