The best feeling is, when you look at him, and he's already staring.


Rätt gammal bild på mig, Wille & Felix ♥

Ska snart börja fixa mig. Titta på tv och ta det lugnt. Har först varit hos Fanny idag efter skolan. Vi satt och kollade på videos på 1D ♥ Sen satte vi oss ute i solen ett tag och solade också, med hög musik. Världens finaste vän!
När jag kom hem la jag mig i solen igen. Vädret går ju inte annat än att gilla. När pappa kom hem följde jag med han och handlade & så köpte vi lite smink till mig också. Tack papiii!
Varför jag inte bloggar mycket är för att jag just nu inte har någon telefon, så bilder osv får ni inte. Får tillbaka min på söndag. Då börjar jag som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0