Valborg & dagen efter

Valborg









Gårkvällen blev bra! Var med assköna människor & hade det kul. Pallar inte berätta allt som hände med det slutade iaf med att jag, Fanny, Emelie & Moa blev jagade av några gubbar typ så vi ringde polisen och grejer. Polisen behövde inte komma för vi mötte polarna så dom skjutsade hem oss.
Sen när vi kom hem var klockan 2 kanske? Då tände vi massa ljus för att vi frös och hade kul. Emma kom ner till oss ett tag också! Sen vid 4 däckade vi. Love yoooou alla som var med igårkväll! ♥

Idag


Jag, Fanny & Moa vaknade vid typ 11.30 nånting. Vi låg så jävla trångt! Vi satte på musik, käkade och la oss ute och solade. Så jävla skönt! Låg där ett tag och sen drog jag & Fanny hem. Hela dagen har jag känt mig seg. Ont i huvudet, mått illa osv, så jag har inte gjort nått mer idag. Solade lite när jag kom hem bara men sen inget mer typ!


Kommentarer
Postat av: Elinore

Nejmen Veronica vad är det jag ser? ;) ööööl ;) Hoppas allt är bra med dig vännen, saknar dig! Puss <3

2012-05-02 @ 19:24:16
URL: http://elinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0