Det är fucking lördag!

Fieeeeesta! Nej men ikväll blir det nog kul. Det är fest i Fågelbro så vi drar dit, jag, Fanny & Angela och säkert flera andra. Sen åker vi hem till Angela och sover där.
Igår var det Fredag och först var jag & Fanny i stan. Sen åkte jag hem & Kevin kom hit. Första gången mina föräldrar träffade han men det gick bra faktiskt. Dom gillar han & han verkar inte ha nått emot dom heller haha! Jag & Kevin låg i mitt rum & kollade på Smurfarna, X factor, pratade, skrattade och sånt mysigt. Helt otroligt hur glad han får mig! Trodde aldrig de här..
Jag följde han till bussen vid typ halv tolv och sen gick jag hem. Kollade lite på film & vid halv två somnade jag.
Snart ska jag hoppa in i duschen! Kramar. Hoppas eran lördag blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0