Lösenord

Nu har jag lösen igen. Känner att det finns såna som läser min blogg som inte borde det hehe! Typ mina päron.. har dock inte skrivit något speciellt men ändå, känns bara privat. 
Sitter & chattar med Fanny. Vi planerar helgen. Idag var första dagen i skolan efter höstlovet. Mitt höstlov har varit bästa någonsin. Låg helt seriöst och grät igår kväll när jag tänkte tillbaka på det. Känns som att det till och med var bättre än sommarlovet. Varit med massa fint folk hela veckan och knappt varit hemma nånting. Lärt känna massa nya och bara haft det allmänt najs! 
Efter skolan iaf, så åkte jag & Fanny med Angela på nån grej. Sen åkte vi vidare till 222an och där träffade vi massa. Daniella, Jessica, Godar, Andreas, Elias, Sune & min fina Kevin. Alltid lika glad när jag träffar han.♥ 
Vid sex åkte jag hem och pluggade. Massa plugg. Å vad jag hatar, men det måste göras. 
 
Imorgon är det skola först. Efter skolan så åker jag och Fanny in och köper cigg till mig. Efter det åker vi till min sång, och sen hem till Fanny. Sen sover jag över där tills på onsdag. Nizz. 
Sussa sött nu. Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0