Text √

 
Hola mi amigos! A i spanska, promise. Är hemma och myser med min fina Fanny. Hon ligger och håller på med mobilen, jag håller på med datan & så lyssnar vi på musik. Och så pratar vi. Sånt där som tjejer gör. 
Igår var vi i stan med Elias, Sune & Kevin. Efter det så åkte vi fem hem till Kevin. Rökte vattenpipa och spelade fifa, oooh fett bra. 
Vid sex åkte jag och Fanny hem till mig. Käkade middag och sånt, sen åkte Fanny hem till sig. Vid tolv på kvällen åkte jag till Hanna. Där var andra Hanna. Vi hade det mysigt. Tog det bara lugnt. Snackade, skrattade, åt, snackade och skrattade lite till. Mina tjejor. 
 
Idag har jag och Fanny träffat Kevin, Angela, Moa, Cajsa, Vendela, Jorge, Ida, Savannah och en massa andra. Vi satt och kollade på film allihopa och sen vid halv tolv åkte jag och Fanny hem till mig. Bra kväll! 
Imorgon ska vi nog träffa samma folk och sen sover jag antagligen hos Fanny eller Angela. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0