Utegångsförbud en fredag

Jag saknar dig, Hanna. Behöver dig 
 
Jag har ju utegångsförbud. En månad. Igen. Att jag alltid sumpar det, jag fattar inte. Lär jag mig aldrig? Måste jag vara nära på att dö och behöva åka in till Maria Ung för att fatta allvaret? Jag antar det. Nu har jag iaf fått en väckarklocka och kommer ta det mer lugnt i framtiden. Det som hände förra helgen var det läskigaste som hänt mig, om man säger så. 
I vilket fall som helst, jag har utegångsförbud. Får inte vara ute efter klockan 18, och får inte ha kompisar hemma efter 18 heller. Helger gäller samma sak fast tiden 20. Det suger. Jag vill ut. Vara med kompisar. Tre veckor kvar, jag fixar det.. hoppas jag. Haha, jag kommer väl få nått psykbryt eller nått antar jag. 
 
Idag är det Fredag. Var i skolan till halv elva ungefär. Sen åkte jag till centrum, mötte Kevin och några andra i hans skola en snabbis och sen åkte jag hem. Orkade inte vara kvar i skolan. När jag kom hem till mamma så bytte jag till myskläder och la jag mig och kollade på Pretty Little Liars. Så jävla bra! 
Somnade några timmar och vaknade utav att mamma kom in med Sushi till mig, bästa mamma. Åt det och sen tittade jag på PLL igen. Det är det ända jag har gjort hela kvällen. 
 
Lyssnar på musik just nu och borde egentligen ringa eller smsa Kevin och reda ut lite grejer, men jag skippar det idag. Låter han sova och tar det imorgon ist. Vi har lite saker vi måste reda ut.. hoppas det löser sig. puss på er. eller ja, juste, jag har ju lösenord.. skriver med mig själv haha. Men det är kul att kolla tillbaka sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0